Klacht CanalDigitaal: Aan het lijnte gehouden na softwareupdate

# 195566
Delius Pit

Sinds eind augustus problemen met de DSR7141 ontvangers: steeds vastlopers waardoor het beeld stil blijft staan. Ondanks softwarereset, terug naar fabrieksinstellingen, aanpassing hd-beeldformaat, scartkabels, geen resultaat.
De enige oplossing die CanalDigitaal geeft is een ontvanger met korting bij een verlenging van het abonnement.
Met andere woorden: CanalDigitaal veroorzaakt een probleem en de klant mag er financieel voor op draaien!

Wat een slechte service zeg!

-Kostenloos 2 vervangende ontvangers.
-Financiële compensatie voor 2,5 maand ergernis.

CanalDigitaal
    Geachte heer Pit,

Wij begrijpen dat de problemen met de software een ergenis veroorzaken en dat dit het plezier van tv kijken niet ten goede doet. Echter hebben wij in ons voorgaande contact twee oplossingen geboden waardoor u van de problemen af zou zijn.

Wij begrepen van u dat u met deze voorstellen niet akkoord ging en begrijpen deze beslissing. Echter kunnen wij niets anders voor u betekenen dan de voorstellen die wij in ons voorgaande contact gedaan hebben.

Als u alsnog in wilt gaan op de één van deze voorstellen dan horen wij dit uiteraard graag van u.

Adrian
    Webcare CanalDigitaal
    Delius Pit
    Ik zou willen voorstellen tot levering van 2 "leenontvangers" zonder kosten. Op deze manier kunt u rustig de nieuwe software ontwikkelen en kunnen wij tevreden tv kijken. Verzendkosten wil ik na opgave voor mijn rekening nemen. Nadat de software wederom is geupdate zal ik de ontvangers retourneren.
    CanalDigitaal
    Geachte heer Pit,

Wij begrijpen dat u 2 "leenontvangers" wilt ontvangen zonder kosten tot het probleem met de software is opgelost. Echter is het niet mogelijk dit te realiseren. De eerder geboden oplossingen zijn de enige oplossingen die wij u kunnen aanbieden. Mocht u hier alsnog op in willen gaan dan vernemen wij dit graag van u.

Adrian
    Webcare CanalDigitaal
    Delius Pit
    Canaldigitaal blijft erbij om De consument een financiële bijdrage te vragen voor een door hun veroorzaakt probleem.

Delius Pit

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?