Klacht CanalDigitaal: abonnement veranderd zonder informatie vooraf.

Klachtnummer
# 300526
Gebruiker
Marco2017
Datum
1 reactie

Details

De klacht

1 jarig familie abonnement aangegaan op 31 jan 2017. In okt 2017 ging dat 3 euro omhoog omdat er sport bij kwam. Dat kijken wij niet, dus ik ga geen 3 euro extra betalen voor iets wat ik niet kijk. Dus ons abonnement verlaagd naar het basis pakket op advies van de medewerker van CD. Dat kon meteen veranderd worden. Maar nu wil ik opzeggen ( april 2018) omdat we glasvezel krijgen. en dat kan opeens niet omdat ik nu ineens een 2 jarig abonnement heb dat pas in febr 2019 opgezegd kan worden ! schandalig vind ik het. Dat is mij niet verteld in okt 2017 en ook niet gemaild.

De oplossing

opzeggen met een maand

1 reactie

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Heebink,

    Ik heb u zojuist gesproken; de einddatum van februari 2019 staat los van de aanpassing van uw abonnement in augustus 2017. In de oorspronkelijke situatie heeft u een contract voor 24 maanden afgesloten, dit loopt conform deze contractsduur af in februari 2019.

    Ik hoop u hiermee nogmaals voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    dhr. E.B. van Engelenburg