Klacht CanalDigitaal: abonnements prijs wijziging canadigitaal

Corine

ik heb in juli vorig jaar een abonnement afgesloten van het 1e halfjaar gratis en dan januari 2015 € 12,95 p.m. en ik had automatisch incasso en toen zag ik opeens zonder dat ik het wist dat het abonnement € 15,95 p.m. was zonder dat ik het wist.
we hebben 2x klantenservice gebeld tot overmaat van ramp is dit € 1,- p.gesprek.
ze zeggen dat de prijzen waren gestegen ze vertelde heel onvriendelijk en katig dat we een brief hadden gestuurd nou die hebben wij niet gekregen ook geen email.
Ze zeiden dat ze dat mochten doen zomaar de prijsverhogen.
mag dat zonder te informeren naar de klant toe het abonnements geld verhogen zonder dat de consument dat weet? je kunt met canaldigitaal geen normaal gesprek voeren ze zeggen steeds hetzelfde dat prijsstijging onvermijdelijk is.
We krijgen nu een dreigbrief dat als we niet optijd betalen ze ons afsluiten en afsluitkosten van € 25,- moeten betalen ,belachelijk gewoon. ik heb de maand januari netjes € 12,95 betaalt

ik wil gewoon € 12,95 p.m. betalen op de 27e v.d. maand die ik zelf regel met internetbankieren en ik wil helemaal niet afgesloten worden en ik wil geen € 25,- afsluikosten betalen ik heb netjes betaald op 27 januri 2015 en dat wil ik gewoon blijven doen ,canaldigitaal moet zich aan de afspraak houden daar heb je een contract voor

CanalDigitaal
    Beste, Dit is een vervelende situatie.
    Wij zien dat u op 26 februari contact heeft gehad met onze klantenservice en naar aanleiding van dit gesprek is uw klacht doorgezet naar de betreffende afdeling.
    Wij verwachten dat u binnen 5 werkdagen antwoord ontvangt. Met vriendelijke groet,
    Webcare CanalDigitaal
    Corine
    canaaldigitaal had in juli 2014 een aanbieding voor mij eerst half jaar gratis en dan 2 jaar lang voor 12,95 p.m. en dit staat in een contract en nu zeggen zegt de klantenservice die voet bij stuk houd dan ze in oktober iedereen een brief hebben gestuurd maar die brief heb ik NOOIT gehad. terwijl ze gewoon mijn adres hebben dat is door raar. ik heb met Farang Fatah van het service team telefonisch afgesproken dat hij gaat uitzoeken ofdat ik werkelijk die brief gehad heb over die prijswijzig
    Beste,
    Fijn dat de heer Fatah dit verder voor u gaat uitzoeken. We vertrouwen erop dat hij u op de hoogte houdt van het onderzoek en de uitkomst daarvan.
    Kunnen wij verder nog iets voor u betekenen via deze weg?
    Corine
    Elmer van Engelenburg (E.B. van Engelenburg) senior Expert team klantenservice daar valt niet mee te praten ,hij heeft gezegd dat hij me niet meer te woord wil staan hij vindt dat hij gelijk heeft maar hij bied geen oplossing in deze zaak hij wilde alleen maar zijn gelijk halen ,nou wie is hier nou klant ,hij of ik?
    Deze man weet niet waar hij het over heeft, hier komen we dus niet uit.
    CanalDigitaal
    Beste,Het is spijtig dat de heer van Engelenburg u niet langer te woord wilt staan.Wij hebben nogmaals naar uw dossier gekeken en kunnen uw abonnement ook niet voortijdig beëindigen. Mocht u het hier niet mee eens zijn dan kunt u uiteraard schriftelijk een bezwaarschrift indienen via ons postadres:
    Postbus 444
    1200 JJ HilversumHet spijt ons u niet anders te kunnen berichten.Met vriendelijke groet,
    Corine
    Ik heb allang een brief geschreven naar de klantenservice dat ik bezwaar maak dat ik vroegtijdig wil opzeggen maar ook mijn brieven krijg ik geen antwoordt ,het ligt nu bij mijn advocaat die gaat het voor mij uitzoeken ,jammer dat het zover moet komen ik ben echt nog niet klaar met de heer Engelenburg. ik zal nooit iemand canaldigitaal aanraden aan consumenten ik heb spijt dat ik een deal met ze aangegaan en dat ik zo wordt behandeld.
    Beste,
    Het is erg spijtig om te lezen dat u zo ontevreden bent over de klantenservice van CanalDigitaal. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak welke is ontstaan.
    Echter, kunnen wij toch echt niet aan uw verzoek voldoen en het abonnement niet voortijdig beëindigen.
    Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.Met vriendelijke groet,
    Corine
    Canaldigitaal heeft helemaal NIETS gedaan in het oplossen van mijn klacht ik vindt het RAAR dat mijn klacht wordt afgesloten.

Corine

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?