Klacht CanalDigitaal: Aboonement opzeggen telefonisch maar nooit verwerkt

m

In oktober 2014 telefonisch contact gehad met Canal digitaal om per 1 december 2014 het contract stop te zetten. Dit is telefonisch gebeurd ( nooit bewijs van kunenn krijgen wan Canal digitaal accepteer geen zelf geschreven brieven) In februari 2015 een brief gehad met daarin een betalings verschuldiging omdat we zelf de incasso hebben gestopt na afschrijving januari 2015. Daarna meerdere malen contact gehad met Canal digitaal om op te zeggen en vragen waarom we de brieven nog krijgen en deze moeten betalen. Elke medewerker die toen gesproken is heeft nooit 1 stap genomen in het oplossen van het probleem met de opzegging iedereen ontkende en gaf niet eens aan om het dan maar per dirct nogmaals op te zeggen ( dan maar 3 maanden extra betalen amar er wel vanaf zijn)
Tot op heden Juli 2016 is dit nog steeds gaande met elke keer het zelfde liedje!

Terug gaven te veel betaalde rekeningen. Als er telefonisch opgezegd moet worden dan moet dit verwerkt worden door de medewerker als hij dit dus niet doet is de consument er de dupe van. Ik vind dat hierbij de medewerker de fout in gaat. Ook bijzonder dat altijd alles in de computer terug gevonden kan worden na telefonisch contact en nu ineens niemand weet dat er gebeld is en dat er op gezegd is.

CanalDigitaal
    Geachte heer Coevert,

Vervelend te vernemen dat er zoveel problemen zijn ontstaan.

Wij hebben in onze administratie de situatie bekeken, echter is er in 2014 geen opzegging gedaan. Wel is er contact geweest en zou u het abonnement laten overnemen met een overname formulier. Wij hebben dit formulier niet ontvangen, waardoor het abonnement is door blijven lopen.

Op dit moment is de achterstand dusdanig opgelopen, dat het contract is overgedragen aan incassobureau Lindorff. Voor meer informatie over dit contract en de achterstand, kunt u contact opnemen met Lindorff incasso tel: 088-1189900

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Joey
    Webcare CanalDigitaal

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?