Klacht CanalDigitaal: Advies overstap ongedaan maken

# 119106
JFvdPol

Canal Digitaal heeft mij geadviseerd over te stappen naar Online.nl. Na de overstap niets dan technische problemen. Verzocht de overstap ongedaan te maken, maar ik krijg geen medewerking van Canal Digitaal, noch Online.nl. Dit terwijl beide bedrijven onderdeel zijn van hetzelfde concern, en ze van elkaar de klantengegevens kunnen inzien. Zeer klantonvriendelijke benadering, die niet alleen schadelijk is voor Online,nl maar ook voor Canal Digitaal.

Een van mij uit coulante oplossing is om het alles in 1 contract te beeindigen
en Internet+bellen terug te zetten naar Canal Digital. Het aletrnatief is het lopende contract bij Online.nl te ontbinden. Dan zal ik noit meer een contract aangaan met 1 van beide bedrijven. Mocht er geen goede oplossing komen dan zal ik de Geschillencommissie Elektronische Communicatiediensten contacteren.

CanalDigitaal
    Beste,

Wij hebben uw klacht kenbaar gemaakt bij Online.nl.
    Zij zullen u spoedig contacteren voor verdere ondersteuning.

Webcare CanalDigitaal
    JFvdPol
    Ik heb nog geen telefoontje van Online.nl ontvangen.
    CanalDigitaal
    Beste,

Wij hebben uw klacht nogmaals doorgezet naar Online.nl.
    Ben u intussen al gecontacteerd?

Webcare CanalDigitaal
    JFvdPol
    Inmiddels gecontacteerd en de afspraak gemaakt dat ik bij verdere problemen aanspraak kan maken op een coulance opzegging. De afgesproken compensatie over de nummerportering is zover ik kan nagaan nog niet geefectueerd. Nog in afwachting van een antwoord op mijn vraag hierover.

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?