Klacht CanalDigitaal: Advies overstap ongedaan maken

Klachtnummer
# 119106
Gebruiker
JFvdPol
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Canal Digitaal heeft mij geadviseerd over te stappen naar Online.nl. Na de overstap niets dan technische problemen. Verzocht de overstap ongedaan te maken, maar ik krijg geen medewerking van Canal Digitaal, noch Online.nl. Dit terwijl beide bedrijven onderdeel zijn van hetzelfde concern, en ze van elkaar de klantengegevens kunnen inzien. Zeer klantonvriendelijke benadering, die niet alleen schadelijk is voor Online,nl maar ook voor Canal Digitaal.

De oplossing

Een van mij uit coulante oplossing is om het alles in 1 contract te beeindigen
en Internet+bellen terug te zetten naar Canal Digital. Het aletrnatief is het lopende contract bij Online.nl te ontbinden. Dan zal ik noit meer een contract aangaan met 1 van beide bedrijven. Mocht er geen goede oplossing komen dan zal ik de Geschillencommissie Elektronische Communicatiediensten contacteren.

4 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,

    Wij hebben uw klacht kenbaar gemaakt bij Online.nl.
    Zij zullen u spoedig contacteren voor verdere ondersteuning.

    Met vriendelijke groet,
    Webcare CanalDigitaal
  2. Auteur
    JFvdPol
    Datum
    Ik heb nog geen telefoontje van Online.nl ontvangen.
  3. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,

    Wij hebben uw klacht nogmaals doorgezet naar Online.nl.
    Ben u intussen al gecontacteerd?

    Met vriendelijke groet,
    Webcare CanalDigitaal
  4. Auteur
    JFvdPol
    Datum
    Inmiddels gecontacteerd en de afspraak gemaakt dat ik bij verdere problemen aanspraak kan maken op een coulance opzegging. De afgesproken compensatie over de nummerportering is zover ik kan nagaan nog niet geefectueerd. Nog in afwachting van een antwoord op mijn vraag hierover.

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen