Klacht CanalDigitaal: Afgewimpeld door medewerkster Canal digitaal

bladerunner

Op enkele HD zenders had ik geen beeld, werkelijk alles geprobeerd zoals schotel gericht, lnb gericht, kaart van buurman geprobeerd geen beeld op enkele HD zenders te krijgen, wel beeld op de SD zenders. dus Canaldigitaal gebeld en ook zo uitgelegd aan die mevrouw ze wilde niet luisteren ze hield vol dat de lnb niet stuk was maar uitgericht moest worden en als ze een monteur zou sturen om de lnb uit te richten mij dat € 70 zou gaan kosten, dus ik op zoek naar een goedkopere monteur die heb ik gevonden voor € 50. die monteur constateerde dat de lnb stuk was, andere lnb eraan en wel beeld, weer Canaldigitaal gebeld, kreeg een andere mevrouw aan de lijn die wel luisterde en wel een nieuw lnb op zou zou sturen, dat gaat enkele weken duren voordat ik de de zenders die ik juist wil zien het weer doen. nu wil ik van Canaldigitaal compensatie voor de onkosten die ik heb gemaakt, en enkele weken mijn favoriete zenders niet kan kijken. laat staan die eerste akelige chagrijnige mevrouw.

Omdat het dus toch aan de lnb lag, en ik door de eerste mevrouw onnodige onkosten heb gemaakt door twee keer te bellen met CD. de monteur kosten, en enkele weken mijn favoriete zenders missen lijkt mij een compensatie van € 75 wel redelijk

Beste,
    Wat ontzettend vervelend dat bij de eerste technische analyse helaas niet de goede conclusie is getrokken.
    We bieden onze excuses aan voor het ongemak welke is ontstaan echter kunnen helaas via deze weg geen compensatie aanbieden.
    We willen u daarom verzoeken om uw verzoek schriftelijk in te dienen.
    Ons postadres is:
    Postbus 444
    1200 JJ Hilversum.Met vriendelijke groet,
    bladerunner
    Waarom schriftelijk? het probleem blijft hetzelfde, als CD. zich van de goede wil laten zien dan kan dat ook hier, van mij mag iedereen weten hoe het zit.
    bladerunner
    De medewerker van CD zou mij een retourbox sturen om de oude lnb retour te sturen maar ik krijg alleen een brief met het adres waar ik de lnb naartoe moet sturen, ik ga geen verzendkosten betalen. Is het nu echt de bedoeling van CD. dat ik eerst de oude lnb opstuur en dan pas een nieuwe toegestuurd krijg zodat ik enkele weken helemaal geen beeld meer heb? volgens mij zijn ze niet goed snik daar bij CD. dit pik ik niet en ga er ook alles aan doen om mijn recht te krijgen.
    Beste,
    We hebben even overlegd en kunnen u alsnog een gratis Duo LNB doen toekomen voor de overlast. Helaas kunnen we de verzendkosten van €5,- niet voor u vergoeden. Als u hier akkoord mee gaat dan zullen we de order direct inschieten voor u en dan heeft u de LNB (afhankelijk van de verwerking bij het postbedrijf) binnen 5 tot 10 werkdagen in huis. Een vergoeding voor de overige gemaakte kosten, waar we u reeds eerder over hebben bericht, kunnen we via deze weg niet in orde maken en daarom willen we u toch echt verzoeken om hiervoor een schriftelijk bezwaar in te dienen. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten en mocht u in willen gaan op ons aanbod dan horen wij dit graag.Met vriendelijke groet,
    bladerunner
    Wil CD. dat ik het contract opzeg en de bank opdracht geeft niks meer over te maken naar CD. zodat er een rechtzaak komt? CD. levert geen goede diensten waarvoor ik maandelijks wel betaal. CD. blijft in gebreken niet ik.
    Beste,
    Het is spijtig dat u over wilt gaan tot het niet betalen van uw nota. Wanbetaling is echter niet de oplossing, daar het dossier in dat geval uiteindelijk naar het incassobureau zal worden gestuurd. Ook heeft u dan sowieso geen signaal meer, omdat deze dan zal worden afgesloten.CanalDigitaal is enkel verantwoordelijk voor de aanlevering van het signaal. We hebben u nu genoeg opties geboden om weer beeld te kunnen ontvangen (danwel via het retour zenden van de hardware, danwel via deze weg) en om die reden kunnen wij u geen andere oplossing bieden.Indien u niet in wilt gaan op ons aanbod die we via deze weg hebben vermeld, dan kunnen we u enkel nog adviseren om de huidige Duo LNB retour te zenden naar het adres die u per post heeft gekregen. Zodra de duo LNB retour is gekomen, zal u een automatische een nieuwe ontvangen.We hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    bladerunner
    Wat CD. hier aanbied is geen deugdelijke oplossing voor mij, ik blijf met hoge kosten zitten, dan ga ik in iedergeval nu alles alvast maar opzeggen bij CD. ik zal dan ook al het mogelijke doen om mensen te waarschuwen hoe CD. met zijn klanten omgaat.

bladerunner

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?