Klacht CanalDigitaal: Al 1 maand geen televisie

Familie de Heer

Op 16-4 zijn wij overgestapt op canal digitaal. De televisie ( die 4 jaar oud is ) bleek niet compatibel te zijn en wij ontvingen alleen de analoge zenders. Elke avond tot 25 april werden wij er uit gegooid. Elke avond moesten wij de modem op advies van de technische dienst resetten. Vervolgens crashte op 25-4 die modem. Die avond is er een nieuwe modem besteld. Intern heet die opdracht dat er een ticket werd aangemaakt .
Op 5 mei nog steeds geen modem. Gebeld; konden het ticket niet terug vinden in het systeem. Gingen weer een ticket aanmaken. Op woensdag 7 mei weer gebeld om te controleren, maar het was in orde. Op vrijdag 9 mei weer gebeld waar de modem bleef. Tot onze grote ergernis konden ze weer niet in het systeem het ticket terugvinden ?
Weer 1 aangemaakt. Het is inmiddels vrijdag 16 mei. Nog steeds geen modem, geen televisie. Status is niet te achterhalen conform de technische " klantenservice " er rest ons niet anders dan af te wachten.

Wij willen televisie kunnen kijken.
Wij willen reacties op onze twee brieven ( klachten )
Wij willen van ons contract af.

Beste,
    Heel vervelend dat u tot op heden nog geen vervangend modem heeft ontvangen.
    We zien dat het internet en bellen afdeling hier inderdaad al mee bezig is en dat het ticket wel al is aangemaakt.
    We zullen echter navraag gaan doen bij deze afdeling om een status update.
    Wij houden u op de hoogte.
    Familie de Heer
    Wij zijn nog steeds in afwachting van de status update van de afdeling ? Er is dus vandaag 2 weken geleden een ticket aangemaakt en deze is nog steeds niet afgehandeld door jullie. Zeg met nadruk jullie, omdat wij het inmiddels hebben kunnen oplossen met een andere partij. En nee ze hadden niet de opdracht via jullie, maar via de coöperatie HSL die ik ten einde raad vorige week vrijdag heb gebeld. Zij hebben gezorgd voor een nieuwe modem. Graag jullie REACTIE !
    Beste,
    Wij hebben net contact gehad met onze internet en bellen afdeling en zij geven aan contact met u te hebben gehad hierover.
    De storing is inmiddels opgelost en de lijn is weer werkzaam.
    Familie de Heer
    Zij hebben niet gebeld. Zie mijn vorige reactie. Zo is het gegaan en niet anders. Ik heb dat gecheckt bij de monteur die met mij contact op nam. Expliciet gevraagd of hij door Canal Digitaal was gestuurd of door HSL. En dat laatste was het geval. Er klopt helemaal niets van dit hele traject. Jullie maken grote fouten en het feit dat ik nu weer TV heb na ruim een maand is niet jullie verdienste.
    Familie de Heer
    Ik wil een inhoudelijke formele reactie op mijn klachtenbrieven. Die heb ik nog steeds niet gehad.
    CanalDigitaal
    Beste,We vinden het spijtig dat u denkt dat we geen actie hebben ondernomen, dit is echter wel het geval. Het internet en bellen afdeling heeft dit aan ons doorgegeven en zij geven aan toch echt contact opgenomen te hebben met de leverancier van het modem.
    Het modem is inmiddels dus vervangen en de storing is opgelost.
    Als u een inhoudelijke formele reactie wilt op uw brieven, dan kunt u dit uiteraard afwachten.
    Brievenpost word namelijk door een andere afdeling afgehandeld.
    Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.
    Familie de Heer
    Het is inmiddels een welles / nietes verhaal geworden. Dat vind ik niet klantvriendelijk. Wij zijn hier klaar mee.
    Vind het overigens ook geen excuus dat andere afdelingen moeten reageren ( wat overigens nog steeds niet gebeurd is ). Als klachtenafhandeling afdeling kunt u de moeite nemen om daar achter aan te gaan; dan voel ik me pas geholpen en KLANT.
    Succes met alles,

Familie de Heer

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?