Klacht CanalDigitaal: alles 1 pakket zomaar afsluiten!!!

Klachtnummer
# 46529
Gebruiker
KOk
Datum
3 reacties

Details

De klacht

wij kregen een telefoon van canaal en snapte niet waar het om ging en ze zouden een brief sturen konden we zien hoe het was maar er niet bij gezegd dat het een bevestiging was en nu vandaag een pakket kwam hebben we gelijk terug gestuurd en gebeld met menr Lody en zelfs de zij dat we dus niet goed voorgelicht waren wij hebben niets afgesloten en wij zijn al jaren klant bij jullie maar dit hebben we nog nooit meegemaakt vind het erg als je als klant zo behandelt word heb vanmiddag 3 keer gebeld en werd de verbinding verbroken kost wel 3 keer 4.50 plus retour sturen 7.50 nou en een middag aan jullie kwijt ik vind het heel erg we horen graag antwoord terug groet jm kok -koudijs

De oplossing

graag bij het oude laten wij hebben nog nooit iets veranderd!!!!

3 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,
    Wij zullen dit doorsturen naar ons internet en bellen afdeling. Zodra wij hier antwoord op hebben ontvangen zullen wij u op de hoogte houden.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal
  2. Auteur
    KOk
    Datum
    Waarom moet dit zolang duren terwijl jullie zomaar bellen en iets afsluiten ik wacht nog even af en ga anders naar politie voor oplichting graag spoedig antwoord terug!!!
  3. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,
    Wij zien in het systeem dat het internet en bellen is geannuleerd.
    Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal