Klacht CanalDigitaal: Belangrijkste entertainment zender E! Zomaar uit entertainment pakket canal digitaal gezet.

Film fan

Ik heb een duur entertainment pakket. Speciaal aangeschaft om e entertainment te kunnen zien. Zonder aankondiging en zonder uitleg op de website van canaldigitaal, is de uitzending van e entertainment gestopt vandaag, zo net voor de feestdagen. Mijn kosten zijn hetzelfde gebleven maar dus geen e entertainment meer. Heb canaldigitaal gebeld, ze liggen overhoop met de zender e omdat deze teveel geld zou vragen.

E entertainment terugzetten in het entertainment pakket van canal digitaal. De prijs van het entertainment pakket moet drastisch omlaag als de grootste entertainment zender E! niet meer aangeboden wordt door canaldigitaal.

CanalDigitaal
    Geachte heer de Bie,

Ik kan me voorstellen dat u niet blij bent met het verdwijnen van de zender E-entertainment.
    Tot mijn spijt kan ik deze zender niet terugbrengen in het aanbod. Ik hoop dat wij u in de toekomst weer kunnen verblijden met andere zenders die naar uw smaak zijn. Mijn excuses voor het ongemak.

Paul
    Webcareteam Canal Digitaal

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?