Klacht CanalDigitaal: ben sedert 3 januari geen klant meer,ze blijven nota,s sturen

han19648

ben sedert ,januari 2015 geen klant meer ben over gegaan naar online,ivm glasvezel
heb alles betaald tm 31.12.2014, krijg nog steeds nota,s zelfs naar herhaaldelijk bellen,ja meneer wee gaan dit regelen etc,maar er gebeurt niets,ze hebben zelf mijn smartcard uitgeschakeld, canaldigitaal doet gewoon niets ,dit hoor ik van heeel veel mensen

zsm stoppen met nota,s sturen,ben geen klant meer.....

CanalDigitaal
    Beste, Vervelende situatie! Wij helpen u hier graag bij.
    Kunnen wij u contacteren op het @zonnet.nl emailadres wat wij in ons systeem hebben staan?Met vriendelijke groet,
    han19648
    ja via h.tiggeler@zonnet.nl ben ik te bereiken,vrg h.tiggeler
    CanalDigitaal
    Hartelijk bedankt. Wij hebben u per email gecontacteerd.Met vriendelijke groet,
    han19648
    per mail,ontvang ik het bericht van canaldigitaal,dat ik nog een betalings achterstand heb ivm mijn beeindigde Fox Sports Eredivisie ,dit abonnement is opgezegd per 12.03.2014 heb hier zelfs een bevestiging van ontvangen(nadien niets meer vernomen ivm fox) heb tm 31.012.2014 alles voldaan intenet plus bellen en de schotel,en per 3.1.2015 alles in een online,incl schotel voor 5euro pm(5 euro pm schotel nooit iets van ontvangen)waar is canaldigitaal mee bezig, als dit zo door gaat ga ik kassa
    han19648
    kassa en radar inschakelen,en indien nodig een advocaat de keuze is aan canaldigitaal.
    han19648
    en nog steeds doet canaldigitaal niks aleen maar schrewen van u heb nog een betalings achterstand ivm fox eredivisie,heb van hun een brief waarin staat per 12.03.2014 is het fox eredivisie abo beeindigd,en ik zou gestopt zijn met betalen van mijn alles in 1 pakket ,ja tuurlijk zit per 01.01.2015 bij online,ps ze wijgeren een betaling overzicht etc te sturen ,ik moet maar bellen met de deurwaarder,huuu niet dus,zsm dit oplossen of ik zet er een advocaat op.
    han19648
    en ps ik reageer alleen nog maar via dit klachtenkompas zo dat iedereen kan zien wat voor een gaos het is bij canaldigitaal,ze willen dit liever via mijn mail adres ,doen we niet meer,
    CanalDigitaal
    Beste, De reden dat wij u liever per email contacteren is omdat uw privé gegevens ter sprake komen. Alles wat wij hier plaatsen is openbaar.
    Wij hebben u geïnformeerd over de betalingsachterstand, de reden hiervan en het bedrag wat openstaat. U heeft nu alle informatie om de betaling te voldoen. Zodra de achterstand is opgelost kunnen wij weer wijzigingen aanbrengen aan uw abonnement. Wij hopen op uw medewerking zodat wij spoedig kunnen overgaan tot het oplossen van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Webcare CanalDigitaal

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?