Klacht CanalDigitaal: brom inontvanger

christa

Er zit een brom in onze ontvanger waarna we tel contacht hebben gepleegd met het vreselijke bel menu van canal digital. Daar wist de medewerker ons te vertellen dat na 2 jaar de ontvanger automatisch eigendom wordt en geen bruikleen meer is, wat inhoud dat als je eigenaar bent je de ontvanger op moet sturen en 5 a 10 dagen zonder tv zit aangezien ik wel voor deze dienst betaal maar geen dienst ervoor terug krijg ben ik het hier niet mee eens maar zegt de medewerker van canaldigital je kan schriftelijk hier je beklag over doen en een compensatie aanvragen, ik wil geen compensatie ik wil gewoon tv kijken en het product krijgen waar ik veel geld voor betaal per maand .we hebben meerdere keren contact gehad maar het wil niet lukken.

Ik wens dat de service ook bij eigendom,eerst een nieuwe ontvanger en oude retour zodat je niet 5 a 10 werkdagen hoeft te wachten voor een dienst waar ik voor betaal, weer gebruik t kan worden zonder dat je declaraties compensatie s en eindeloze telefoon gesprekken a 1 euro start tarief en 15 eurocent per min kwijt bent. En die menu's duren zoooo langLO

CanalDigitaal
    Beste, U geeft aan dat de ontvanger een brommend geluid maakt. In veel gevallen is dit te wijten aan stofophoping in het ventilatie rooster. U kunt dit er voorzichtig met uw stofzuiger uitzuigen. Het is van belang dat de ontvanger vrij van de muur staat en er geen spullen bovenop de ontvanger worden gelegd. Mocht dit het brommen niet verhelpen dan helpen wij u met een andere oplossing.Met vriendelijke groet,
    Webcare CanalDigitaal
    christa
    Bedankt voor het reageren op onze klacht. We hebben gedaan wat u zei met de stofzuiger, en het probleemis verholpen, jammer dat daar 2 telefoontjes l aan vooraf is gegaan, en niet direct bij het eerste tel gesprek deze oplossing werd aangeboden maar werd afgescheept met nuteloze info, ook na 2e gesprek geen oplossing maar na inschakelen van de klachtenlijn blijkt de oplossing heeeeeeel erg simpel.
    CanalDigitaal
    Beste,
    Fijn om te lezen dat het is opgelost!
    Het is inderdaad wel spijtig om te lezen dat men niet eerder tot de oplossing is gekomen. We bieden onze excuses aan voor het ongemak.
    Lis
    Webcare Team CanalDigitaal

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?