Klacht CanalDigitaal: Canaal digitaal zijn criminelen.

Klachtnummer
# 160989
Gebruiker
Monica
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 2 kantjes vol met klachten over het niet goed functioneren van de satellite. . Ik wilde het eigenlijk na een paar maanden al opzeggen maar dat kan niet want ik zag aan het tweejarig contract vast. Pakketten kan ik blijkbaar ook niet wijzigen. Toen met mij aangeraden al mijn klachten op papier te zetten en dit op te sturen. Toen ik dat had gedaan krijg ik te horen:" Ja mevrouw had u deze problemen maar eerder gemeld."
gesprekken worden opgenomen alleen om zichzelf in te tikken maar het feit dat je een contract tekent betekent eigenlijk gewoon dat je er aan vast zit wat er ook gebeurt. Ik heb pas de Decoder teruggestuurd toen mijn abonnement Eindelijk Was afgelopen en nu beweren ze dat ze hem niet hebben ontvangen en ik moet alsnog €300 betalen hier zakt mijn broek vanaf Wat een criminelen!je betaal ook nog voor de 'klantenservice" 1€ per gesprek.ze hebben zeker al 50€ aan mij verdiend. Begin hier niet aan! ,mensen!

De oplossing

Geef toe dat de Decoder is aangekomen en breng mij dit niet in rekening!

1 reactie

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste mevrouw Oud,

    U geeft aan dat u na beëindiging van het abonnement uw bruikleen decoder heeft teruggestuurd. Wij hebben de decoder inderdaad ontvangen.
    Inmiddels hebben wij de vooruit betaalde abonnementskosten aan u terugbetaald. Wij zullen verder ook geen kosten meer in rekening brengen.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    M.Nagel
    CanalDigitaal Webcare

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen