Opgelost door CanalDigitaal: canal digitaal komt afspraak niet na.

# 198857
Bob

Betreft de klacht van 10/11 /2016. Volgens afspraak zouden de internet en bellen-kosten vanaf 1 november gerestitueerd worden. Nu blijkt dat in de reeds betaalde nota in november de abonnementskosten van december en de gesprekskosten van november ten onrechte weer in rekening zijn gebracht. Het internet+bellen abonnement is per 9/12 opgezegd (eerder kon niet) omdat CD de telefoonverbinding met het nieuwe modem vanaf 1 november niet meer kon realiseren.
Over bovenstaande is eind november een mail naar de klantenservice gestuurd waar tot op heden nog niet op gereageerd is.

Z.s.m. restitutie van het teveel betaalde.

CanalDigitaal
    Geachte heer Bakker,

Onze excuses voor het feit dat u nog geen reactie op uw e-mail heeft mogen ontvangen. Het is momenteel drukker dan gebruikelijk wat betreft e-mail, vandaar dat het wat langer duurt.

In het systeem is te zien dat het Internet & Bellen abonnement met terugwerkende kracht is opgezegd. Tevens zijn er bedragen gecrediteerd die ten onrechte in rekening waren gebracht. Er staat momenteel een tegoed op uw abonnement van €58,25 welke zal worden verrekend met uw volgende factuur.

We hopen dat uw vragen zo naar tevredenheid zijn beantwoord. Indien u nog verdere vragen heeft, vernemen we dit graag van u.

Janet
    Webcare CanalDigitaal
    Bob
    Inmiddels is ook telefonisch contact opgenomen en bovenstaand door CD bevestigd. Tevens werd excuses aangeboden voor het uitblijven van reactie op de verzonden mail aan de klantenservice. Ik ga er van uit dat op de komende nota van december de toegezegde creditering plaats zal vinden waarmee het afgehandeld is.

Bob

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?