Klacht CanalDigitaal: Canal Digitaal sucks!

Faustinus

BEN IN BEZIT VAN EEN ONTVANGER dsr 8141. WaT EEN RAMPEN APOARAAT. SINDS IK HEM HEBGEKOCHT 2 JAAR GELEDEN HEEFT IE NOOIT GOED GEWERKT! KORTOM EEN .Baggerapparaat. Dit is deTWEEDE VAN HEN. DE EERSTE OVERLEED NET NA EEN JAAR. Canal digitaal moest zich doodschamen om zulke shit te durven verkopen . Voor mij nooit meer Canal Digitaal! It sucks big time. Dan maar IPTV.

FORGET IT, ZE DOEN ER TOCH NIKS MEE!😆

CanalDigitaal
    Geachte heer Balm,

Ik vind het jammer dat u de DSR-8141 niet goed heeft ervaren. Bij de meeste klanten werkt het naar behoren. Ik durf ook niet te zeggen wat het probleem bij uw ontvanger is geweest, maar ik ben bereid om er samen met u (telefonisch) naar te kijken, indien u daarvoor openstaat.

Het abonnement is inmiddels opgezegd. Dit is jammer om te zien, maar ik bedank u hartelijk voor de periode waarin u klant bent geweest. Ik zie dat u verder geen oplossing wenst. Mocht ik toch wat voor u kunnen betekenen, hoor ik het graag. We hebben tegenwoordig ontvangers met ingebouwde smartcards. Als u ooit terug wilt komen, kunt u gebruikmaken van de korting op onze site bij nieuwe bestellingen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Ertugrul
    Webcareteam Canal Digitaal

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?