Klacht CanalDigitaal: canal digital ("cd") informeert onvoldoende en misleidend
Details
Klacht
ivm de aanschaf van een nieuwe tv hebben we via cd een cl+module gekocht met geintegreerde smartcard. kosten:€ 101,00. Na ontvangst direct geactiveerd via website. alles leek goed te werken. nu een maand later is de kaart gedeactiveerd. heractivatie via website ging niet dus gebeld met de klantenservice. cd stelt nu dat € 29,00 aan activeringskosten moet worden betaald en ook al is de kaart gekoppeld aan het bestaande abonnement moet er toch een jaarabonnement worden afgesloten, waarbij maandelijks €9,95 moet worden betaald (bovenop het reeds bestaande abonnement). wij verkeerden in de veronderstelling dat met de eerste activatie via de website alles in orde was. cd stelt dat hiermee gratis toegang werd verschaft. na ommekomst van de maand deactiveert de kaart automatisch. een maand later is het dus niet meer mogelijk de kaart te retourneren onder teruggave van de voldane kosten. we komen zo niet verder en besloten een klacht in te dienen.Gewenste oplossing
Of activatie zonder bijkomende kosten of de mogelijkheid tot het terugsturen van de kaart- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.