Klacht CanalDigitaal: CanalDigitaal een ongeorganiseerde bende waarvan de licentie ingetrokken moet worden.

Henk

Eerst een e-mail gestuurd i.v.m. klachten over de M7 satellietontvanger. Kon de klantenservice niet beoordelen en moest maar bellen met de technische dienst. Na 20 minuten aan de telefoon te hebben gehangen tegen een starttarief en 0.10 eurocent per minuut is er toegezegd dat mijn ontvanger thuis omgeruild zou worden omdat dat de procedure is bij bruikleen apparaten. De medewerkster was al niet echt actie bereid en werkte zeer traag . Maar als te telefoonteller loopt heeft Canaldigtaal het weer verdiend.
Twee dagen later geen afspraak om het apparaat bij mij thuis op te halen maar TOCH een retourformulier in de brievenbus met de boodschap om mijn ontvanger maar op te sturen naar Woerden.
Weer e-mailen met de “klantenservice” met het verzoek om Intern te regelen dat er een omruil afspraak met mij gemaakt zou worden want als ik het apparaat op zou moeten sturen heb ik gedurende een bepaalde tijd geen TV ontvangst.

Loopt via de advocaat.

CanalDigitaal
    Beste,
    Wij hebben uw klacht reeds in behandeling op klacht.nl om die reden zullen wij via die weg contact met u opnemen en deze afsluiten.
    Webcare Team CanalDigitaal
    Henk
    Nog niet afgehandeld, eerst zien, dan geloven!