Klacht CanalDigitaal: CanalDigitaal gaat door met incasso terwijl abonnement gestopt is

Linda

In maart abonnement opgezegd. Had 1 maand opzegtermijn , abonnement stopte zodoende per 24 april.
In plaats dat ik de laatste week april mijn betaalde geld terugkrijg, gaat CanalDigitaal doodleuk door met incasseren voor de maand mei.
Ik wil dat de incasso stopt en dat ik de laatste week april waarvoor ik betaald heb, teruggestort krijg.

Incasso stopzetten, bevestiging hiervan en geld terug voor laatste week april.

CanalDigitaal
    Beste, Wij zien in het systeem dat uw abonnement is beëindigd per 25-4-2015. Omdat u een maand vooruit betaalt met uw abonnementsgelden, heeft de nota voor de komende maand en de opzegging elkaar helaas gekruist. Dit is al gecorrigeerd in ons systeem.
    U had onze klantenservice hiervoor kunnen contacteren, dan had een van onze medewerkers u dit graag toegelicht.De nota vanaf 25-4-2015 t/m 31-5-2015 is gecrediteerd en mocht dit gehele bedrag al bij u geïncasseerd zijn dan zal dit worden teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer. Wij hopen u bij dezen voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Webcare CanalDigitaal
    Linda
    CanalDigitaal reageert alleen snel wanneer je iets via Klachtencompas post.
    Linda
    CanalDigitaal reageert uitsluitend netjes en snel wanneer je iets via Klachtenkompas post.

Linda

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?