Opgelost door CanalDigitaal: CD heeft nog steeds het geld van een geannuleerde bestelling (dd 30-04) niet terugbetaald.

sad Opgelost
J. Kranenburg

Op 30-04 heb ik online een abonnement afgesloten. Na enkele dagen heb ik de bestelling (telefonisch) geannuleerd met het verzoek om terugbetaling van de abonnementskosten. In diverse telefonische contacten sindsdien met verschillende medewerkers van CanalDigitaal werd mij verzekerd dat het bedrag (€ 238,95) na +/- 8 weken op mijn rekening zou worden teruggestort. Toen op 26-07 j.l. nog steeds het bedrag niet op mijn rekening stond, heb ik weer telefonisch contact opgenomen. De medewerkster heeft mij in dat gesprek toegezegd alles in het werk te stellen dat mijn betalingsverzoek bij de financiële afdeling zou worden gemeld (kennelijk was dat na eerdere gesprekken nog niet gedaan!). Het bedrag kon ik na 3 weken op mijn rekening verwachten. Op 23-08 (4 weken later) had nog steeds geen betaling plaatsgevonden. Weer gebeld, dit keer met meerkosten Natasja: mijn verzoek zou ‘bovenaan de lijst staan’. Mevrouw zou even navraag doen bij de financiële afdeling en mij daarna terugbellen. De volgende dag weer gebeld, dit keer met medewerker Maaike, met de vraag of zij aan Natasja wil vragen wanneer ik het geld kan verwachten. Maaike zou Natasja vragen om mij alsnog te informeren. Dit is helaas tot op dit moment nog niet gebeurd en ook staat het geld nog niet op mijn rekening. Wat ik in dit geval extra vervelend vind is dat je als klant niet rechtstreeks in contact kan komen met een medewerker van de financiële afdeling.

Ik wil dat CanalDigitaal per direct overgaat tot terugbetaling van een geannuleerde bestelling.
Eindelijk, na 18 weken is het geld op mijn rekening gestort.

Geachte J. Kranenburg,

Ik begrijp de frustratie, dit duurt al veel te lang om het geld terug te laten storten. Echter hebben wij wel te maken gehad met een achterstand, maar is dat is natuurlijk geen excuus.

Ik heb even het 1 en ander voor u uitgezocht en het blijkt dat wij nog geen terugkoppeling hebben mogen ontvangen vanuit onze financiële afdeling.
    Zodra wij die wel hebben zullen wij per direct contact met u opnemen.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak. We gaan ons best doen dit zo snel mogelijk in orde te maken.

J. Kranenburg
    Dank voor uw reactie, maar van Canal Digitaal, monopolist als het gaat om NL satelliet ontvangst, blijf ik het onacceptabel vinden dat dit niet binnen 4 maanden kan worden opgelost.
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    J. Kranenburg
    In eerdere telefonische contacten in augustus is mij gezegd dat betaling “deze maand” zou plaatsvinden. Inmiddels is het september en heb ik het geld nog niet op mijn rekening ontvangen. Graag ontvang ik hiervoor een verklaring. Opnieuw een reactie in de zin dat er hard aan gewerkt wordt, maar dat men te kampen heeft met achterstanden, accepteer ik niet. WAT IS ER AAN DE HAND BIJ CANAL DIGITAAL?
    Geachte heer Kranenburg,

Het is jammer om te vernemen dat er telefonisch toezeggingen zijn gedaan die wij helaas niet kunnen waar maken.

Wij zijn nog steeds in afwachting van een terugkoppeling vanuit de financiële afdeling met de status van deze terugstorting.

Zodra wij meer weten nemen we contact met u op.

Geachte heer Kranenburg,

Het bedrag om terug te storten is bij ons op 02-08 op de terugstort lijst gezet. vanaf die datum duurt het 4 tot 6 weken voor het bedrag teruggestort wordt.
    Het kan dus nog uiterlijk 2 weken duren, maar dan met het echt terug gestort zijn op uw rekening.

Webcareteam Canal Digitaal

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?