Klacht CanalDigitaal: Dictatuur

CTM TH>M Barend

Een cadeautje blijkt een contract te zijn van €2 voor 2 jaar.
In maart 2021 opgezegd na 9 jaarabonnement omdat ik ziek ben (78
jaar) en teveel kosten zou krijgen met de schotel kop die kapot was. Én omdat ik ging verhuizen naar zorgcentrum.
Niks mee te maken. Betalen
U bent een contract aangegaan beweerde Canaldigitaal. Helemaal niet waar. Wat je ook zegt, zij zijn de baas. Dat doe je niet voor €2- Canal Digitaal, Vreselijke onmenselijke akelige dictators die blijven drammen en je zo gek maken dat je betaald waar ze geen recht op hebben. Net zolang tot je een koord om je nek voelt. Ondanks dat alles betaald is blijven ze je dwingen.Zelfs na de boetes die je worden opgelegd. Elke keer weer worden ze verhoogd. En je mag dan al 9 maanden zonder TV verder. Ook al kun je bewijzen dat je betaald heb. Hier zitten alleen pionnen, in Luxemburg zitten de dictators. Hulp gevraagd bij de ombudsman. Maar die kunnen niks voor je doen. Stelt dus ook niks voor. Alleen een notitie maken van de situatie. Waar moet je voor je recht heen. Nergens dus. Canal digitaal als je ermee in zee gaat verzuip je op den duur.

Het teveel betaalde bedrag terug betalen. Menselijkheid laat dat mee tellen. Zeker als de cliënt ziek is en naar een senioren tehuis moet .

CanalDigitaal
    Geachte C.T.M. Barend,

Op 4 november 2019 is er akkoord gegaan met een korting van € 2,- per maand i.c.m. een contract verlenging van 24 maanden.
    Dit is via de chat verlopen, waar dit dan ook zwart op wit is terug te vinden. Zie bijlage.

Zodra er akkoord gegaan wordt met een aanbieding wordt er een bevestiging verstuurd en krijgt de klant 14 dagen bedenktijd om hier eventueel nog geheel kosteloos vanaf te zien.

Echter is er pas bijna 2 jaar later contact opgenomen om op te zeggen. De opzegging zal dan pas doorgevoerd worden per contract eind datum. In dit geval 30-11-2021.

De reden dat er een tijd geen gebruik kon worden gemaakt van het abonnement kwam door een betalingsachterstand. Er werd steeds te weinig overgemaakt waardoor de achterstand steeds verder op liep.

Ondertussen zie ik dat de achterstand voldaan is. Zodra dit verwerkt is door de financiële afdeling zal het abonnement weer aangesloten worden.

Joyce
    Webcareteam Canal Digitaal
    CTM TH>M Barend
    Liegen kunnen ze ook heel goed. Nog nooit heb ik een betaling achterstand gehad. Zo zie je maar dat je als cliënt als wanbetaler wordt neer gezet. Schandalig. Er is van maar tot juli correspondentie geweest. Van ellende heb ik toen die maanden in een keer betaald en verder elke maand en 2 november de laatste betaling. En print kreeg ik de boete betalingen. Al die jaren correct betaald. Geen service, geen begrip voor als iemand ziekt is. En ook niet dat als je naar een verzorgingshuis moet. Onmenselijk.
    Ik heb u gezegd stuur geen reclames of wat dan ook.
    Wat doen jullie. Gewoon sturen. Stop hiermee.
    Ctm Barend
    CanalDigitaal
    Geachte C.T.M. Barend.

Vanaf april 2021 zijn de problemen met de betalingen begonnen. Vanaf die maand zijn de incasso's gestorneerd waardoor de facturen van de maand April, Mei, Juni Juli en Augustus niet betaald zijn.
    Op 23-07 hebben we de betaling mogen ontvangen, maar € 29,- te weinig.
    De incasso voor de maand september is toen ook geweigerd. Op 31-08 een betaling ontvangen van € 22,95 waardoor er een totaal bedrag van € 31,- is open blijven staan.
    Daarna is er elke maand € 22,95 over gemaakt, maar omdat er nog steeds een achterstand aanwezig was is die gewoon open blijven staan.
    Pas vandaag hebben we de volledige betaling mogen ontvangen.

Uiteraard tonen wij begrip voor bepaalde situaties.
    Bij een verhuizing naar een verzorgingstehuis hanteren wij een standaard opzegtermijn van een jaar.
    Er is echter bij ons geen eerdere melding gemaakt over een verhuizing naar een verzorgingstehuis.

Het abonnement wordt per 30-11-2021 opgezegd.

Joyce
    Webcareteam Canal Digitaal

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?