Klacht CanalDigitaal: digitale ontvanger

alexxs4all1

Op 13 mei 2011 is er een monteur van canaldigtaal de schotel komen demonteren en de ontvanger meegenomen formulier onder tekent van de monteur dat deze retour zijn ontvangen .
Dus denk je van alles is in orde dus niet krijg een brief in 2013 dat ze de ontvanger nog niet retour hebben ontvangen toen gebeld met canaldigitaal dat de monteur de ontvanger heeft meegenomen in het jaar 2011.
Heb toen het goederen ontvangst formulier een kopie opgestuurt naar canaal digitaal
Op 27-03-2014 krijg ik een brief dat ik 15 euro moet betalen voor een beschadiging aan de ontvanger dus bijna 3 jaar later mijn vrouw opgebeld en dat er geen beschadiging op het goederen ontvangst formulier staat ,canaldigitaal meedewerker zegt u moet gewoon betalen toen maar eens zelf gebeld toen ik van het werk thuis kwam kreeg ik als enigste antwoord we zijn het uit aan het zoeken terwijl het bijna 3 jaar geleden is dat de ontvanger retour is gegaan .

canaldigitaal moet zijn zaken is goed op orde maken en niet rijk worden van andere mensen die alle verplichtingen hebben gedaan en bewijs op papier hebben
ik wil gewoon niet meer lastig gevallen worden door canaldigitaal anders maar de klacht bij kassa leggen en de rechtbijstandverzekering inschakelen.

CanalDigitaal
    Beste,Vervelend om te lezen dat er na deze lange periode nu nog een boete word geeisd van 15 euro. Wij zien dat een collega op 27-03-2014 reeds een verzoek heeft doorgestuurd naar de logistieke afdeling. Wij willen graag antwoord hierop afwachten.
    Wij willen u daarom verzoeken om uw geduld en zodra wij meer horen houden wij u op de hoogte.Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal
    CanalDigitaal
    Beste,
    Wij zien inmiddels dat de €15,- boete inmiddels is gecrediteerd. Wij danken u voor uw geduld en bieden onze excuses aan voor het ongemak welke is ontstaan.Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?