Opgelost door CanalDigitaal: een duur abonnement, en geen goede apparatuur

anoniem2015

Sorry, Canal Digitaal, ik ben vergeten te reageren op jullie reactie. Vandaar maar even weer een nieuwe aangemaakt.
U geeft aan dat ik geen recht heb op de nieuwe decoder. Dit vind ik erg raar,
ik heb toch een abonnement voor dit duurste pakket? Dan hoor ik ook de spullen die daarbij zitten te ontvangen.

Nieuwe decoder MP-201 ontvangen, omdat deze nu in het pakket zit waar ik voor betaal en mijn oude niet goed is.
Of opnieuw mijn DSR8141 retour sturen en weer een nieuwe ontvangen. Maar ik ben bang dat deze weer dezelfde klachten gaat geven..

CanalDigitaal
    Geachte mevrouw Luymes,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Naar aanleiding hiervan kunnen wij u melden dat er een order is aangemaakt voor de nieuwe MP-201.

Naar verwachting zal deze donderdag of uiterlijk vrijdag bij u worden afgeleverd. Daarnaast ontvangt u een doos voor het retourneren van de DSR8141.

Wij hebben u proberen te bellen om u hierover in te lichten. Echter, was u niet bereikbaar.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vidar

CanalDigitaal Webcare
    anoniem2015
    Ik heb vandaag inderdaad de MP-201 mogen ontvangen. Bedankt voor de snelle afhandeling dit keer. Ik hoop dat deze decoder me wel een hoop kijkplezier gaat opleveren!

anoniem2015

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?