Opgelost door CanalDigitaal: een duur abonnement, en geen goede apparatuur

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 160880
Gebruiker
anoniem2015
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sorry, Canal Digitaal, ik ben vergeten te reageren op jullie reactie. Vandaar maar even weer een nieuwe aangemaakt.
U geeft aan dat ik geen recht heb op de nieuwe decoder. Dit vind ik erg raar,
ik heb toch een abonnement voor dit duurste pakket? Dan hoor ik ook de spullen die daarbij zitten te ontvangen.

De oplossing

Nieuwe decoder MP-201 ontvangen, omdat deze nu in het pakket zit waar ik voor betaal en mijn oude niet goed is.
Of opnieuw mijn DSR8141 retour sturen en weer een nieuwe ontvangen. Maar ik ben bang dat deze weer dezelfde klachten gaat geven..

2 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte mevrouw Luymes,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Naar aanleiding hiervan kunnen wij u melden dat er een order is aangemaakt voor de nieuwe MP-201.

    Naar verwachting zal deze donderdag of uiterlijk vrijdag bij u worden afgeleverd. Daarnaast ontvangt u een doos voor het retourneren van de DSR8141.

    Wij hebben u proberen te bellen om u hierover in te lichten. Echter, was u niet bereikbaar.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Vidar

    CanalDigitaal Webcare
  2. Auteur
    anoniem2015
    Datum
    Ik heb vandaag inderdaad de MP-201 mogen ontvangen. Bedankt voor de snelle afhandeling dit keer. Ik hoop dat deze decoder me wel een hoop kijkplezier gaat opleveren!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
anoniem2015
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen