Opgelost door CanalDigitaal: Eindiging contract

Harmusic

Ik had een 2-jarig contract (NLAPS8474) dat tot augustus 2015 liep, op 12 maart 2015 heb ik een brief gestuurd met het verzoek om het contract te beeindigen omdat ik op dat moment mijn kampeerauto te koop had staan. Op 16 maart kreeg ik telefonisch bericht dat mijn contract tot augustus zou voortduren, ik heb toen aangegeven dat mijn contract per vervaldatum zou eindigen. Ik heb tot en met augustus 2015 abonnementsgeld betaald en daarna mijn bank opdracht gegeven om verdere incasso's te blokkeren. Op 19 september ontving ik een brief van CanalDigitaal met de mededeling dat er geen abonnementsgeld kon worden afgeschreven, terwijl ik van mening was dat mijn contract per 1 september was gestopt. Nu heb ik van CanalDigitaal een brief ontvangen dat ik ben afgesloten en € 25,00 afsluitkosten moet betalen plus het achterstallige abonnementsgeld, totaal € 84,85. Na betaling word ik weer aangesloten terwijl ik juist wil stoppen met CanalDigitaal.

Einde contract per 1 september 2015, zoals schriftelijk en telefonisch is gevraagd en omdat ik de volledige contractperiode abonnementsgeld heb betaald, het ongedaan maken van de aanmaning met afsluitkosten.

CanalDigitaal
    Beste,
    Vervelend dat u dit ervaart, wij hebben dit voor u nagekeken en komen tot de conclusie dat u in maart inderdaad een opzegbrief hebt verstuurd. Wij hebben uw abonnement beëindigd met terugwerkende kracht vanaf augustus. de abonnementskosten en afsluitkosten zijn gecrediteerd.

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.

Webcare CanalDigitaal
    Harmusic
    Ik dank Klachtenkompas en CanalDigitaal voor de snelle en tot tevredenheid leidende afhandeling van mijn klacht.

Harmusic

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?