Klacht CanalDigitaal: Facturen onjuist

Canal Digital gebruiker

Facturen onoverzichtelijk en afgesproken korting niet verrekend

Bedrijf geeft aan zelf geen klachtenafwikkeling te doen. Enkel via deze of andere klachtensite.

CanalDigitaal
    Geachte J J C Hanegraaf, bedankt voor uw bericht. Het is niet fijn om te horen dat u de facturen onoverzichtelijk vind. Alle nota's zijn in te zien via het Mijn Canal Digitaal account, hier kunt u ook inzien waar deze nota's precies uit bestaan.

De korting van €3,95 is ondertussen weer aan het account worden toegevoegd. Dit moet dus ook weer helemaal goed staan. Als er nog verdere vragen of onduidelijkheden zijn laat het dan zeker weten.

Lieke
    Canal Digital gebruiker
    Beste Lieke, zoals uitgebreid aangegeven aan jouw collega (telefonisch) kloppen de bedragen naar ons idee niet. De laatste betaling hebben we overgemaakt, echter naar ons idee hebben we hiermee de korting betaald. Graag zie uitgelegd waar dit bedrag is uitgebouwd en hoe de verrekening van de korting heeft plaatsgevonden. Graag zie ik dit per mail tegemoet. Enkel de opmerking dit is een creditering van een eerder bedrag lijkt me (logischerwijs) onvoldoende. Kortom graag uiteenzetten hoe de bedragen zijn opgebouwd en aantonen waar de korting - voor het resterende deel van het jaar is verrekend. Mvg
    Geachte J.J.C. Hanegraaf,

Bedankt voor uw bericht.

Het blijkt inderdaad dat er in de financiën het 1 en ander niet helemaal goed gegaan is.
    Ik ga dit voor u uitzoeken.
    Zodra ik meer weet zal ik contact met u opnemen.

Beste Joyce,

Wat is de stand van zaken?

Mvg
    Beste Joyce,

Inmiddels zijn we weer een week verder, echter tot op heden geen reactie. Hoe staat het hiermee? We zouden het, na maandenlang bellen en nu weer regelmatig plaatsen van berichten, graag een keer afronden.

Of komen jullie zelf ook niet meer uit de eigen administratie?

Mvg,
    Geachte JJC Hanegraaf,

Excuses dat u nog geen reactie heeft mogen ontvangen.
    We zijn nog in onderzoek en hebben helaas nog geen duidelijk antwoord voor u.

Zodra we dat wel hebben zullen we direct contact met u op nemen.

Geachte JJC Hanegraaf,

Ik wil u ten eerste bedanken voor uw geduld om dit op de juiste manier uit te kunnen laten zoeken.

Ik heb een terugkoppeling gekregen vanuit onze financiële afdeling.

Er stond nog een oud tegoed van € 0,36 cent.
    Vervolgens zijn de maanden Juli en Augustus in rekening gebracht, 2 x € 13,95 (vanwege de € 3,- korting) is totaal € 27,90 - € 0,36 = € 27,54.

Dit bedrag hebben wij op 09-08 geprobeerd te incasseren maar is terug gekomen als geweigerd.
    Vervolgens is de maand September in rekening gebracht, € 13,95, waardoor er een totaal bedrag van € 41,49 open stond.
    Er is toen een handmatige betaling gedaan van € 18,79.
    Daardoor is er nog een openstaand bedrag blijven staan van € 22,70.
    Deze betaling is vervolgens ook handmatig betaald waardoor het saldo op 0 staat.

De € 3,- korting loopt tot en met 31-07-2023.

Ik hoop dat het nu allemaal wat duidelijker geworden is.
    Mocht u toch nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag.

Webcareteam Canal Digitaal

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?