Klacht CanalDigitaal: Fout op fout en klant moet betalen

jacqueline

Ik heb nu voor de zoveelste keer het deurwaarders bedrijf lindorf gesproken die willen geld hebben voor de betaling aan canaaldigitaal voor niet geleverde diensten ik ben verhuisd en ze hebben me niet mee verhuisd en bleven brieven sturen naar m'n oude adres keer op keer heb ik ze gebeld hoge kosten gemaakt door met m'n mobiel naar hun onbereikbare nummer te bellen. Ze hebben fout op fout gemaakt en willen dat ik dat ga betalen. Uit eindelijk ma drie maanden kreeg ik te horen dat ze mij op m'n nieuwe adres niks konden leveren maar ik moest t wel betalen zeer oneerlijk bedrijf.

Mobiele kosten terug betalen en de rekening opheffen

CanalDigitaal
    Beste,
    Wij hebben u eerder al bericht dat er een vordering loopt bij het incassobureau. Dit naar aanleiding van abonnementskosten tot oktober 2014. Conform de algemene voorwaarden is uw abonnement beëindigd destijds. Het bedrag aan abonnementskosten en vordering bij het incassobureau kunnen wij niet kwijtschelden.
    Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Webcare Team CanalDigitaal
    jacqueline
    het gaat er niet om of ik een abbonement heb op gezegd ik moest het opzeggen omdat jullie mij niks konden leveren en ik al drie maanden niks had daar betaal ik niet voor
    jacqueline
    Zoals ik al zei ze luisteren niet naar de klant willen alleen maar geld verdienen een bedrijf wat hopelijk snel failliet gaat zodat ze andere mensen geen kwaad meer kunnen doen

jacqueline

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?