Opgelost door CanalDigitaal: Geen beloftes nakomen

Louisklaassens

Begin december werd ik abonnee van Canal Digitaal voor internet en bellen. De beloofde snelheid zou tot 50 MB zijn
Alleen in de eerste week benaderde de internetsnelheid die beloofd was met 42 MB. Maar het modem viel zo’n tien keer per dag uit. Men schroefde de snelheid naar beneden. Geen soelaas. Meer naar beneden, 27 MB en nog steeds uitval. Nu hebben ze de snelheid vandaag (13-01-2014) wederom omlaag gebracht, naar 18MB. Misschien is het nu stabiel maar ik zat bij Online waar ik stabiel 32 MB kreeg. Zij beloofde 30 en ik kreeg 32! Nooit heb ik Online hoeven te bellen met een probleem.
Pas na een maand kreeg ik op eigen verzoek de welkomstbrief. Dat, voor de gegevens van mijn email en instellingen. Er stonden in die brief meer dingen die van belang waren als ik het epistel een maand eerder had gekregen. Bijvoorbeeld dat ik zelf mijn vorige provider moest opzeggen, wat ik nog steeds niet gedaan had. Betaal daar nu 3

Alles terugdraaien, geen contract meer met Canal Digitaal

Beste,
    Erg vervelend om te lezen dat de snelheid van uw internet erg traag is.
    Wij hebben dit doorgezet naar het internet en bellenteam om dit op te pakken.
    Louisklaassens
    Ach, het is niet dat het alleen traag is maar ook dat het voortdurend uitvalt. Gisteren werd mijn snelheid weer verhoogd naar 34 MB en vandaag valt hij in korte tijd 4 keer uit. Vervelend is er tevens aan dat mijn telefoon dan ook uitvalt. Nu was ik er op bedacht omdat ik voor de computer zit. Als ik dat niet doe, dan weet ik ook niet of mijn internet er weer uitligt. Daarom wil ik dat hier een eind aan komt. Een eind aan het contract en ik ben tevreden.
    Beste,
    Wij zien dat er op 15-01-2014 een en ander uit is gevoerd op uw lijn. Is het probleem daarmee verholpen of nog niet? Zo niet, dan zullen wij direct weer contact zoeken met het internet en bellenteam hierover.
    Louisklaassens
    In het begin had ik 42 MB bij U. Daar was ik wel tevreden over maar het viel steeds uit. Men schroefde het daarom steeds meer terug 18 MB. Na mijn klacht hier verhoogde met het naar 34 MB weer. Niet Stabiel nog. Nu, na een afwezigheid van 3 dagen blijkt dat men de snelheid verder terugzette naar 27 mb. Ook mijn telefoonverbinding was uitgevallen ondanks dat alle lampjes branden op het modem. Daar kan ik dus ook niet meer van uitgaan. Nee, het is dus niet opgelost.
    Beste,
    Bedankt voor de terugkoppeling. Wij hebben het gelijk weer doorgezet naar het internet en bellenteam.
    Onze excuses voor het ongemak.
    Louisklaassens
    Voordat ik hier mijn klacht deponeerde had heb ik 5 x contact gehad met uw team. Met mijn mobiel wat mij al genoeg gekost heeft. U speelt het nu ook telkens weer door naar het team. Maar het wordt maar niet beter. Mijn snelheid is lager dan wat ik had, terwijl het de bedoeling van de overstap was dat ik er op vooruitging. Het moge nu toch wel duidelijk zijn dat de beloofde snelheid niet waargemaakt kan worden. Mijn vraag is nu: Wanneer komt hier nu eindelijk een eind aan?!
    Beste,
    U geeft aan dat de beloofde snelheid nog steeds niet gehaald word.
    Wij zien terug in het systeem dat het internet en bellen team de lijn heeft getest en zij geven aan dat het opgelost is. Wij willen graag van u weten of dit inderdaad het geval is of dat het probleem nog steeds loopt.Wij horen graag van u.Met vriendelijke groet,
    Louisklaassens
    Helaas, het is nog steeds niet opgelost. De lijn is stabieler als dat uw team bedoelt maar de beloofde snelheid staat nog zeer ver af wat ik nu krijg. Die is nu 27 mb dus bijna de helft minder. Destijds zei uw team telefonisch dat het ook niet beter gaat worden. Daarom wilde ik ook niet meer vastzitten aan een contract die nog 2 jaar loopt voordat ik kan opzeggen.
    CanalDigitaal
    Beste,Bedankt voor de informatie, wij hebben dit direct weer doorgestuurd naar ons internet en bellen team.Met vriendelijke groet,
    Louisklaassens
    Nu is het opgelost! Sinds een paar dagen heb ik een snelheid van 45 MB. Daar ben ik zeer tevreden over. Mijn dank daarvoor.
    Met vriendelijke groet
    Louis Klaassens
    CanalDigitaal
    Fijn om te horen! Bedankt voor de terugkoppeling. Met vriendelijke groet, Webcare CanalDigitaal
    Louisklaassens
    De problemen zijn helemaal opgelost. Er zijn geen problemen meer met uitval. CD heeft het toch voor elkaar gekregen wat ik niet verwachtte.