Opgelost door CanalDigitaal: geen gebruik kunnen maken van flex abbenement

goedendag
ik heb een flexabbonement die ik gebruik voor in het buitenland . wegens de carona kunnen wij deze niet gebruiken omdat al onze vluchten al maanden word geannuleerd . ik heb hier meerdere keren contact over gehad met de vraag kunnen jullie hiervoor niet iets betekenen ? het antwoord luidt NEE ik heb nu 120 euro betaald voor iets waar ik dit jaar geen gebruik van heb kunnen maken

het omzetten naar volgend jaar wanneer er weer gevlogen mag worden

Goedemiddag meneer/mevrouw Petersen,

Het zijn voor iedereen natuurlijk vervelende en rare tijden. Het is dan ook belangrijk dat we elkaar blijven ondersteunen en helpen in deze tijden. Ik zou dan ook graag je gegevens erbij willen pakken om te kijken of er misschien toch nog wat voor je gedaan kan worden! Ik ontvang graag een postcode + huisnummer en tenaamstelling. Een klant of kaartnummer zou ook goed zijn.

Ik zie de informatie graag onze kant op komen.

Vriendelijke groet,

Mees van Canal Digitaal
    goedendag
    ik heb u al de gegevens die u wilde doorgestuurd maar helaas geen reactie wederom
    goedendag
    ik heb nog steeds geen reactie gehad naardat ik al mijn gegevens. heb doorgeven
    ik hoor graag zsm iets van u
    Geachte A. van Petersen.

Hartelijk dank voor het doorgeven van uw gegevens. Ik kan het kaartnummer wat u doorgeeft wel terugvinden in mijn systeem, deze staat echter niet geregistreerd op het adres in uw eerdere bericht maar op een ander adres. Weet u misschien welk adres dit is en zo ja wilt u dit nog aan ons doorgeven?

Dit is onderdeel van onze verificatie namelijk, ik moet hier dus secuur in zijn.

goedemorgen
    hoeveel gegevens moet ik u nog privé sturen voordat u iets oplost ? mvg snnie
    goeddag
    ik krijg nog steeds geen reactie voor een oplossing .wat mij wel beloofd is . ik heb nu meerdere gegevens via privé bericht gestuurd
    Goedemorgen
    Het bedrijf heeft kans zat gehad om met mijn klacht iets te doen nog steeds geen oplossing geboden alleen maar loze belofte
    Word er nog iets geregeld zoals is beloofd ben al jaren klant bij jullie
    Wel raar toch dat er geen gegevens van mij zijn
    Mvg annie
    goedendag
    wacht nog steeds op een reactie . Er is in een priive bericht gestuurd dat ze een oplossing zouden bieden maar tot op heden nog niks gehoord
    Geachte mevrouw van Petersen,

Excuses voor de late reactie.
    Ik kom met het kaartnummer uit op een geheel andere achternaam.
    Kunt u de achternaam aan mij doorgeven waar de kaart op staat?

Paul
    goedendag
    ik heb u nu weer via privé berich t al mijn gegevens doorgegeven mischien moet u in al de vorige berichten die ik gestuurd heb nog even kijken .
    Hopelijk krijg ik nu een oplossing
    Goedemiddag Annie,

Bedankt voor de gegevens. Wij hebben nu alle informatie netjes op een rijtje. Ik heb het probleem voorgelegd en dit met mijn collega's besproken. Helaas is er op dit moment niets wat wij voor je kunnen doen. De maanden in je flex pakket zijn namelijk al verlopen. De periodes die je in kan plannen zijn 1 jaar geldig. Je eerste periode heb je ingepland op 07-12-2019. Dit zou betekenen dat je tot maximaal 07-12-2020 in had kunnen plannen. Je stuurde ons een bericht op 17-12-2020. Zelfs zonder corona was het dus niet meer mogelijk om gebruik te maken van de overige 2 maanden omdat deze verlopen waren. Helaas kunnen wij hier niets aan doen en kunnen wij dit pakket ook niet verlengen. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn dan horen wij het graag.

Mees van Canal Digitaal
    goedendag
    als u in de gegevens kijkt wat jullie allemaal opnemen kunt u zien dat ik al meer dan een half jaar mee bezig ben niet via deze site maar telefonisch
    wat u nu beweerd klopt niet
    het was zelfs zo dat de laatste keer ik een werknemer zal zijn naam niet openbaar noemen zijn vader woont ook in spanje die begreep mij volkomen en zei dat hij wat kon betekenenen voor mij . ik zou teruggebeld worden maar dat is niet gebeurd .
    Ben teleurgesteld in wat jullie doen al zo lang klant bij jullie .De laatste paar jaar een flexabbonement genomen van 120 euro maar weinig gebruik nu can heb kunnen. maken
    Heeft weinig zin om hier verder mee te gaan
    aw
    jammer word geen oplossing geboden terwijl het aan de telefoon is beloofd ik zou terug gebeld worden maar dat is niet gebeurd
    goedendag
    Bedankt dat u hier nogmaals naar gaat kijken
    ik zou het willen gebruiken als mijn vlucht doorgaat tot nu toe iis het niet toegestaan om naar spanje te vliegen mijn volgende vlucht staat gepland in maart maar ik ga ervan uit dat deze ook geannuleerd word . Dan is mijn vlucht weer in april en zo verder .
    hoor het graag van u
    U heeft mijn e-mail
    Geachte mevrouw Petersen,

Naar aanleiding van deze reactie heb ik u net telefonisch gesproken. Wij begrijpen natuurlijk volledig dat er momenteel nog geen duidelijkheid is wanneer de vlucht door zal gaan. Zoals besproken wil ik u daarom vragen nogmaals contact met ons op te nemen wanneer u een bevestiging krijgt dat een vlucht zal doorgaan.

Wij willen dan graag voor u kijken of wij nog iets voor u kunnen betekenen.

goedeavond
    Bedankt voor u telefonisch gesprek en de oplossing die geboden is . Ik zou dit graag nog in een bevestiging willlen dat ik het gehele jaar hiervoor nog gebruik van kan maken wat u mij heeft toegezegd
    Geachte mevrouw Petersen,

Bedankt voor uw reactie. Zoals besproken heeft u nu inderdaad tot eind dit jaar (31-12-2021) de mogelijkheid om de twee maanden alsnog in te plannen.

Deze vakantieperiodes kunt u zelf inplannen via uw Mijn Canal Digitaal-omgeving. Om ervoor te zorgen dat u hier wel weer kan inloggen, heb ik u gisteren ook een e-mail toegestuurd met instructies om het wachtwoord te wijzigen.

Mocht u het prettiger vinden dan willen wij de periodes natuurlijk ook graag voor u inplannen. Neem dan uiterlijk enkele dagen voordat u er gebruik van wil gaan maken contact met ons op, dan maken wij het voor u in orde.

aw

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?