Klacht CanalDigitaal: Geen hulp van de juiste technische dienst.

Kraats1967

6 jaar abonnement, Drie keer in deze periode problemen met beeld. Nu de vierde keer. De 2e keer werd zelfs aangeraden een nieuwe tv (nu 6 jaar oud) te kopen aldus de telefoon hulpdienst.
Probleem is het scherm word gesplitst in twee vakken met een heleboel horizontale groene strepen in elk vak afzonderlijk. Elke keer al;s je belt moet je dezelfde stappen doorlopen die nooit helpen. Zo ook deze laatste keer, echter mijn tv staat 400 km verderop. Inmiddels ook de ervaring dat deze 1e lijns hulp niet helpt. De eerste drie keer niet in ieder geval met dezelfde problemen.
De oplossing ligt bij CanalDigital net als de vorige keren. Ik kom maar niet voorbij de telefoondienst bij de echte technici die wel het probleem (systeem software denk ik) aankunnen. Nu moet ik weer naast de tv gaan zitten en terugbellen. Kortom.... 400 km rijden en dan weer met zo'n telefoonmedewerker bellen. Weer stekkertje en kaart eruit etc etc maar dat helpt dus niet. Maar wel 800 km voor niets gereden en wat vrije dagen kwijt. Waarom niet een belafspraak met een technische afdeling. Waarom zo moeilijk doen. Waarom kom ik niet voorbij die goedbedoelde telefoon hulpdienst. Waarom is het van de vorige keren niet in mijn dossier geschreven wat de achterkant van de technische dienst heeft gedaan zodat deze ellende nu ook weer snel opgelost kan worden (tip)

Waarom.... waarom zo moeilijk .
Ik heb alle begrip dat er iets fout kan gaan en ook dat ik naast de tv moet zitten daarvoor. Daar wil ik ook meewerken. Maar dan moet CanalDigitaal ook meewerken. Waarom niet een fatsoenlijke afspraak. Je gaat toch niet 400 km rijden en dan maar hopen dat je geholpen word (wat de eerdere 3 keren ook niet is gelukt door de telefoon hulpdienst).

Sorry CanalDigitaal maar dat kan echt niet.

Er moet gekeken worden door een technisch specialist omdat de telefoon hulpdienst dit probleem niet aankan. Stekker en kaart eruit dat verhaal ken ik nu wel.

CanalDigitaal
    Beste Heer van de Kraats,

Vervelend dat u beeldproblemen heeft en dat dit al een tijd gaande is.
    Ik zie dat mijn collega Marisol vandaag contact met u heeft gehad en dat u daar afspraken mee heeft gemaakt. Zij zal uw contactpersoon zijn.

Ik hoop dat u zo voldoende bent geïnformeerd en ik hoop dat de problemen snel zijn opgelost!

Paul
    Webcareteam Canal Digitaal

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?