Klacht CanalDigitaal: Geen internet + bellen. Modem defect.

Klachtnummer
# 174154
Gebruiker
Fritsde nieuwe
Datum
8 reacties

Details

Klacht

Vrijdagavond 17 juni Canal Digital gebeld. Advies modem 1 minuut uitzetten en daarna weer aan. Verteld dat ik het modem al een keer reset had en ook uit/aan gezet. Advies dit nog een keer te doen. Moest dan na een half uurtje terugbellen wanneer het modem niet zou werken. Dus teruggebeld. Ze waren tot de conclusiegekomen dat het modem defect was en zouden een nieuwe opsturen. Donderdag 23 juni weer gebeld. Nee, morgen (vrijdag) zou het modem binnenkomen. Het is nu maandag 27 juni en heb het modem nog steeds niet ontvangen.......Goede service van Canal Digital....??!!!

Gewenste oplossing

Modem direct afsturen zodat deze de volgende dag bij de klant is. Track en trace code opsturen naar de klant zodat hij kan volgen waar het modem is en wanneer deze afgeleverd wordt.

8 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte heer De Nieuwe,

    Vervelend te vernemen dat u het modem nog niet heeft ontvangen.

    Wij hebben het modem verzonden. U kunt het pakket volgen via de volgende track & trace code : 3SYYRB000042125

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Joey
    Webcare CanalDigitaal
  2. Auteur
    Fritsde nieuwe
    Datum
    Gisteravond om 22.05 modem ontvangen. Aagesloten en wederom hetzelfde probleem. Wordt weer bellen met de helpdesk.....
  3. Auteur
    Fritsde nieuwe
    Datum
    Vanmorgen contact met de helpdesk gehad. Aangegeven dat ik de +/- 40 Volt gelijkspanning miste tussen mijn a en b draden dus dat het hoogstwaarschijnlijk een kpn probleem was. De helpdesk dacht nu dat ik mijn modem verkeerd zou hebben aangesloten....(1 voeding en 2 UTP stekkertjes hoe moeilijk kan het zijn....!) Ze gaan nu nogmaals testen uitvoeren en bellen dan terug........Overmorgen ben ik 2 weken verder....wat een slechte service....!!
  4. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte heer De Nieuwe,

    Wij hebben dit nog even voor u nagekeken in ons systeem en kunnen u aangeven dat u binnen twee werkdagen gebeld wordt door de netwerk beheerder om een afspraak te maken voor een monteur. Wij vinden het een vervelende situatie en willen dit natuurlijk ook snel opgelost zien. Onze excuses voor het ervaren ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Adrian
    Webcare CanalDigitaal
  5. Auteur
    Fritsde nieuwe
    Datum
    Gisteren heeft KPN contact met me opgenomen. Ze hadden het andere aderpaar in de centrale aangesloten (wit + oranje) aangezien ze delen in de centrale van glasvezel voorzien. Ze hebben alleen vergeten dit aan te passen bij mijn woning...Handig KPN!
    KPN acteerde binnen 1 dag. Misschien ideetje voor Canal Digital om dit ook te doen........ had anderhalve week ellende gescheeld.
  6. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte heer de Nieuwe,

    Mooi om te lezen dat nu alles is opgelost.
    Het zou inderdaad fijn zijn als we elk probleem zouden kunnen oplossen binnen een dag. We proberen onze klantenservice steeds meer te verbeteren, waardoor we ook sneller kunnen handelen.

    Een fijn weekend toegewenst!

    Met vriendelijke groet,

    Paul
    Webcare CanalDigitaal
  7. Auteur
    Fritsde nieuwe
    Datum
    Samenvatting:
    Probleem is na 2 weken en veelvuldig bellen eindelijk opgelost.
    Canal Digital is niet bereid een financiële compensatie te geven.
    Ik heb gevraagd per wanneer ik weg kan bij Canal Digital maar ook hier nog steeds geen antwoord op ontvangen........kortom slechte provider.
  8. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte heer de Nieuwe,

    Om te beginnen is het erg prettig om te vernemen dat de problemen, zij het na twee weken, zijn opgelost.
    Er is u een andere vorm van coulance aangeboden, aangezien het door u gevraagde geen mogelijkheid is.
    Uw abonnement is inmiddels maandelijks opzegbaar.
    Dat wil zeggen dat u niet langer vast zit aan een contract met een vaste looptijd.

    Met vriendelijke groeten,

    Alexander
    Webcare CanalDigitaal

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen