Opgelost door CanalDigitaal: Geen reactie meer na schriftelijk verzoek telefoonkosten vergoeding

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46453
Gebruiker
Evelien
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Door de vele telefoontjes die ik heb moeten plegen vanwege klacht # 46304.
Heb ik veel telefoonkosten gemaakt. Deze zouden vergoed worden volgens de klantenservice, ik moest dit alleen schriftelijk indienen.

# 46304 is nog steeds niet opgelost en ik heb ook nog geen reactie ontvangen, alleen via Twitter dat ze verwachten dat het vandaag of morgen wordt opgepakt (via Twitter is lekker makkelijk reageren, want je hebt maar 140 karakters). Nou vandaag dus niet en ik verwacht morgen ook niet. Ze verwachten al bijna 2 maanden dat het vandaag of morgen wordt opgepakt. En als je dat dan via Twitter aangeeft krijg je geen reactie meer.
Een reden waarom het niet geregeld wordt krijg je ook niet.

Op mijn bericht over telefoonkosten heb ik geen reactie meer gekregen. De kosten zijn alleen al deze maand inmiddels opgelopen tot € 11,42 en nog steeds geen HBO.
Dat wordt inmiddels 4 maanden gratis HBO want HBO kost € 13,95 per maand.
Ik ben het zo zat he. WAT IS HET PROBLEEM???????

De oplossing

Al mijn telefoonkosten vergoed, dus de € 11,42 en natuurlijk een fatsoenlijke oplossing voor melding # 46304. Geef me HBO!!!!

7 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,
    Over deze vraag hebben wij reeds contact op twitter. De gemaakte telefoonkosten zullen uiteraard worden gecrediteerd nadat de email is verwerkt.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal
  2. Auteur
    Evelien
    Datum
    Het klopt dat we hierover al contact hebben via Twitter, ik zal het via Twitter verder met u afhandelen
  3. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,
    Wij zien in het systeem dat de telefoonnota is ontvangen en dat er een bedrag van € 7,94 in het systeem is gezet.
    Dit tegoed zal worden verrekend met de komende abonnementsgelden.
    De creditering van het eerder besproken Film1-pakket was tevens als tegoed in het systeem gezet en zal verrekend worden met de abonnementsgelden van de maand maart. Momenteel staat er een tegoed van €25,04.
    Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal
  4. Auteur
    Evelien
    Datum
    Zoals aangegeven zijn de telefoonkosten opgelopen tot ruim 11,42 euro. Daarnaast heb ik geen complete afhandeling van klacht #46304.
  5. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste mevrouw Andriessen, wij kunnen u vertellen dat de beloofde 3 maanden gratis HBO zijn verwerkt in het systeem. Het bedrag van 3x €13,95 = €41,85 staat als een tegoed op uw betalingsaccount. U zal dit niet ervaren als 3 maanden geen afschrijving van HBO maar het tegoed wordt opgebruikt aan de komende maand(en) algemene abonnementskosten. Op de telefoonspecificatie die ons hebt toegestuurd staat dat het bedrag wat u uitgekeerd wenst te hebben €7,94 bedraagt. Dit bedrag staat ook als een tegoed op uw betalingsaccount. In totaal heeft u nu een tegoed opgebouwd van €66,89 omdat de kosten voor het Film1HD pakket vanaf 25-12-2013 zijn gecrediteerd. Wij hopen u bij dezen voldoende te hebben geïnformeerd, en bieden onze excuses voor het geleden ongemak. Met vriendelijke groet, Webcare CanalDigitaal
  6. Auteur
    Evelien
    Datum
    Het heeft wel lang geduurd, maar uiteindelijk is het goed afgehandeld
  7. Auteur
    Evelien
    Datum
    Het heeft wel lang geduurd, maar uiteindelijk is het goed afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Evelien
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy