Klacht CanalDigitaal: Geen registratie mogelijk voor recreatie abonnement met losse smartcard

Klachtnummer
# 101682
Gebruiker
Riedel
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Via internet een losse smartcard Canal Digital gekocht voor recreatie abonnement in onze camper. Het lukt van geen kant om de te registreren. Er is geen keuzemogelijkheid voor dit abonnement. CD zegt dat met mijn kaart alleen een HD basis kan worden afgesloten terwijl ze via mail en website aangeven dat het wel kan. Dat kan gewoon niet want losse kaarten moeten nog geregistreerd worden en geactiveerd.

De oplossing

Registratie en activatie smartcard voor recreatie abonnement gedurende 6 maanden

4 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,Wat vervelend dat het registeren niet lukt. Helaas komt u niet in ons systeem voor en kunnen we uw emailadres niet achterhalen. Is het mogelijk dat u ons uw emailadres doorgeeft zodat we verder via mail kunnen communiceren? Wilt u dit niet, dan ontvangen we graag het smartcardnummer die u wilt registreren.Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal
  2. Auteur
    Riedel
    Datum
    email contact heeft al plaatsgevonden (losse smartcard bestellen [#846161] , maar telkens verwijst men naar website http://www.canaldigitaal.nl/abonnement/smartcard-registreren/
    Emailadres is idaenwim@casema.nl
  3. Auteur
    Riedel
    Datum
    Mijn smartcardnummer is 12857118253134
  4. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,
    We hebben u een mail gestuurd op het e-mailadres die u aan ons heeft doorgegeven.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen