Opgelost door CanalDigitaal: Geen telefoniche bereikbaarheid na modem-wissel

# 194768
Bob

Eind oktober is ivm een uitbreiding van voicemail, een nieuw modem toegezonden dat zelf vòòr 1 november geïnstalleerd moest worden. Na installatie werkte het internet nog wèl maar er kon niet meer naar mij gebeld worden. Vanaf 2 november is dagelijks contact geweest met de "klantenservice" van CD, Telkens kostte dit veel tijd + start en gesprekskosten. Regelmatig werd na een keuzemenu gewoon de verbinding verbroken. Op afstand werd telkens dezelfde handeling geadviseerd, stekker er uit en resetten en uren afwachten. Zonder resultaat. Toezeggingen met een monteur of terugbellen enz. werden niet nagekomen. Ook werd een nieuw modem opgestuurd met helaas nog minder werking. Al met al betekent dit dat ik met mijn bedrijf niet meer bereikbaar ben tot het moment dat ik wèl naar een betrouwbare provider kan overstappen, maw pas over een maand ivm de opzegtermijn. CD is inmiddels niet meer bereikbaar en laat ons dus gewoon stikken!

Het lijkt me niet meer dan normaal dat ik door CD gecompenseerd wordt voor deze narigheid en tekortkoming in de levering dmv vergoeding telefoonkosten en restitutie abbonementsgeld.

CanalDigitaal
    Geachte heer Bakker,

Het is natuurlijk spijtig dat u sinds de migratie van uw internet & bellen zoveel problemen heeft gehad, omtrent uw telefonie.
    Het niet gebeld kunnen worden is een probleem dat vaker voorkomt de afgelopen tijd en uiteraard doen al onze medewerkers het maximale om dit zo snel mogelijk te kunnen verhelpen.

U geeft aan dat u een compensatie wenst voor de gehele situatie en het is absoluut mogelijk om de telefoonkosten te compenseren.
    Als u u ons een specificatie kunt leveren van de belkosten die u kwijt bent aan het contacteren van CanalDigitaal, kunnen wij die voor u compenseren.
    Behoudens deze kosten kunnen wij u geen verdere vorm van financiele compensatie aanbieden.

U kunt de specificatie toesturen via het contactformulier op onze website, of via een bericht op Facebook.

Met vriendelijke groeten,

Alexander
    Webcare CanalDigitaal
    Beste Alexander,
    Bedankt voor de snelle reactie, was jullie optreden bij verbindingsproblemen maar zo adequaat. Vanmorgen werd tot twee maal toe de verbinding verbroken toen ik de KS probeerde te bellen. Gisteravond heb ik mijn abonnement opgezegd per 9 december. Ik begreep dat er itt eerdere meldingen tòch veel problemen met de modem-wissel zijn. Niettemin wil ik jullie nog tm vanavond de mogelijkheid bieden de problemen op te lossen.
    Mijn telefoon mobiel is 06-10095062.
    hartelijke groet
    CanalDigitaal
    Geachte heer Bakker,

Wij willlen nogmaals excuses aanbieden dat wij het probleem niet telefonisch voor u hebben kunnen oplossen. Omdat u al heeft opgezegd bij ons zullen wij de kosten vanaf nu tot de opzegging crediteren voor u in ons systeem. Dan hoeft u hier voor geen verdere kosten meer te maken. Ik kan u wel bevestigen dat de opzegging goed in het systeem staat.

Met vriendelijke groeten,

Adrian
    Webcare CanalDigitaal
    Bob
    Uiteindelijk ben ik na het indienen van de klacht correct behandeld. Helaas kan Canal Digitaal geen oplossing bieden voor het probleem wat veroorzaakt werd door hun wisseling van het modem. Hierdoor ben ik alsnog genoodzaakt voor internet en telefoon over te stappen naar een andere provider.

Bob

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?