Opgelost door CanalDigitaal: Geen telefoniche bereikbaarheid na modem-wissel
Details
De klacht
Eind oktober is ivm een uitbreiding van voicemail, een nieuw modem toegezonden dat zelf vòòr 1 november geïnstalleerd moest worden. Na installatie werkte het internet nog wèl maar er kon niet meer naar mij gebeld worden. Vanaf 2 november is dagelijks contact geweest met de "klantenservice" van CD, Telkens kostte dit veel tijd + start en gesprekskosten. Regelmatig werd na een keuzemenu gewoon de verbinding verbroken. Op afstand werd telkens dezelfde handeling geadviseerd, stekker er uit en resetten en uren afwachten. Zonder resultaat. Toezeggingen met een monteur of terugbellen enz. werden niet nagekomen. Ook werd een nieuw modem opgestuurd met helaas nog minder werking. Al met al betekent dit dat ik met mijn bedrijf niet meer bereikbaar ben tot het moment dat ik wèl naar een betrouwbare provider kan overstappen, maw pas over een maand ivm de opzegtermijn. CD is inmiddels niet meer bereikbaar en laat ons dus gewoon stikken!De oplossing
Het lijkt me niet meer dan normaal dat ik door CD gecompenseerd wordt voor deze narigheid en tekortkoming in de levering dmv vergoeding telefoonkosten en restitutie abbonementsgeld.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.