Klacht CanalDigitaal: Geen toegang tot de App.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 609382
Gebruiker
A. Bogers
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Deze week zat ik Tour de France te kijken via de satellietschotel. Tijdens deze spannende tour etappe werd mijn smartcard gedeactiveerd, zodat ik het slot van deze spannende etappe moest missen. Na een telefoontje, was het probleem later op de dag opgelost, maar helaas te laat.
Omdat ik ook programma's terug wil kijken, kijken tijdens slecht weer en kijken op een andere locatie, gebruik ik ook de Canal digitaal app. Deze app is voor mij ook al dagen niet te gebruiken. Mijn "login" wordt niet herkend. Al diverse malen gebeld, maar het enige wat ik te horen krijg, is dat er een "ticket" is aangemaakt. Het probleem wordt niet opgelost. Al enkele dagen en telefoontjes verder nu.

Gewenste oplossing

Mijn App met spoed toegankelijk maken. Tevens wil ik compensatie voor het niet kunnen gebruiken van de app, de irritatie en de vele telefoontjes.
Geboden oplossing
Canal digitaal heeft een monopolie positie op het gebied van satelliet ontvangst. Hierdoor denken ze geen compensatie te hoeven geven. Ik ga in het vervolg maar via internet kijken op vakantie. Gelukkig gaat dat steeds beter tegenwoordig. Wat een slecht bedrijf is Canal Digitaal.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

6 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    A. Bogers
    Datum
    Eindelijk werkt het weer. Ik mis wel een aantal dagen gebruik en heb een hoop ellende ervan gehad. Daar had ik graag een compensatie voor gehad.
  3. Auteur
    A. Bogers
    Datum
    Zojuist een telefonische reactie gehad van Canaldigitaal. Ze geven toe dat het een systeemfout is, maar ze gaan niet compenseren. Ze zeggen ook dat ik niet tijdig verlengd heb (Vakantieflex abonnement), maar dat is niet waar. Op de dag dat de storingen begonnen, was mijn Flex abonnement gewoon geldig. Ze zeggen dat het in hun systeem niet mogelijk is om compensatie te verlenen. Dan moeten ze maar gewoon geld storten, dat kan in elk systeem.

    Kortom, Canaldigitaal probeert er zich met een "Jantje van Leiden" van af te maken. Als ze fouten maken, moeten ze dit ook goed oplossen,
  4. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    A. Bogers
    Datum
    Ik heb zeker 4 dagen problemen gehad. Het bedrag is €20 per maand. Dit is dus meer dan 10%. Plus een heleboel ellende met bellen en ondeskundige helpdesk.

    Moet ik nu echt mijn rechtsbijstand in gaan schakelen?

    Als het zo'n "peanuts" is, waarom compenseren jullie dan geen week? De smoes "het systeem kan dit niet aan" geld hier niet. Dan compenseren jullie maar met geld.

    Een consument heeft ook rechten. Als ik de volgende keer € 5,- te weinig betaal, sturen jullie ook een incasso.......
  6. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen