Opgelost door CanalDigitaal: Geen TV ontvangst via geleverde HD satelietset.
Details
De klacht
In okt. 2013, meer dan een jaar geleden, heb ik bij CanalDigitaal een HD TV sateliet ontvangstset met abonnementskaart besteld voor gebruik in Portugal. Volgens hun info. en website is de set prima geschikt voor dat doel. Dat bleek echter niet het geval te zijn. Dit kostte mij vele dure telefoongesprekken.
Eerst bleek het geleverde apparaat verouderde software te hebben, daarna zou het aan de kaart liggen, daarna stelden zij dat uitzending voor NL bedoeld is, ontvangst in het buitenland wordt gedoogd, maar Can.Dig. is hier niet voor verantwoordelijk.
Daarop heb ik de automatische incasso meteen stopgezet, met als gevolg een deurwaarder op mijn dak met een flinke dwangsom.
Overeengekomen dat ik zou be talen als de apparatuur naar belofte en behoren zou werken. De service afdeling van Can. Dig. belde daarop terug maar kon het probleem niet oplossen. Zij beloofden het uit te zoeken en mij terug te bellen. Dat was op 11 nov. 2014. Nu nog steeds geen oplossing en geen TV ontvangst.
De oplossing
Snelle oplossing van het ontvangstprobleem zodat ik in het buitenland de Nederlandse TV zenders kan ontvangen en bekijken middels de geleverde apparatuur en smartkaart.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.