Opgelost door CanalDigitaal: Geen TV ontvangst via geleverde HD satelietset.

Theo

In okt. 2013, meer dan een jaar geleden, heb ik bij CanalDigitaal een HD TV sateliet ontvangstset met abonnementskaart besteld voor gebruik in Portugal. Volgens hun info. en website is de set prima geschikt voor dat doel. Dat bleek echter niet het geval te zijn. Dit kostte mij vele dure telefoongesprekken.
Eerst bleek het geleverde apparaat verouderde software te hebben, daarna zou het aan de kaart liggen, daarna stelden zij dat uitzending voor NL bedoeld is, ontvangst in het buitenland wordt gedoogd, maar Can.Dig. is hier niet voor verantwoordelijk.
Daarop heb ik de automatische incasso meteen stopgezet, met als gevolg een deurwaarder op mijn dak met een flinke dwangsom.
Overeengekomen dat ik zou be talen als de apparatuur naar belofte en behoren zou werken. De service afdeling van Can. Dig. belde daarop terug maar kon het probleem niet oplossen. Zij beloofden het uit te zoeken en mij terug te bellen. Dat was op 11 nov. 2014. Nu nog steeds geen oplossing en geen TV ontvangst.

Snelle oplossing van het ontvangstprobleem zodat ik in het buitenland de Nederlandse TV zenders kan ontvangen en bekijken middels de geleverde apparatuur en smartkaart.

CanalDigitaal
    Beste, We zien in het systeem dat uw verzoek tot contact bij de betreffende persoon is neergelegd.
    Wij hopen op een spoedige afhandeling, zo niet dan horen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet,
    Webcare CanalDigitaal
    Theo
    CanalDigitaal zegt mijn klacht in hun systeem te hebben maar doet nu al 5 dagen niets. Ik zou contact met C.D. moeten opnemen maar een email of contactadres geven ze niet. Zeker weer (dure) belkosten maken?
    CanalDigitaal
    Beste,
    Wij hebben uw verzoek opnieuw doorgegeven. Onze excuses voor het ongemak!Met vriendelijke groet,
    Webcare CanalDigitaal
    Theo
    Uiteindelijk na 15 maanden !!!! heeft Canal Digitaal mij teruggebeld en ervoor gezorgd dat er eindelijk TV ontvangst is via door hun geleverde apparatuur en smardcard. Plaatsing van de kalcht op Klachtencompas werkt .
    Na veel frustraties en ergernissen toch nog een goede afloop.
    De aanvankelijk aanbetaalde 3 maanden abonnementsgeld wordt verrekend met het nieuw gestarte contract. Dat is prima.

Theo

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?