Klacht CanalDigitaal: Geen verzendkosten vergoed bij terugsturen artikel

walburg19

Ik had een satelietontvanger gekocht, die, bleek later bij Megapool ruim 20 % goedkoper was. Eerst een lang en omslachtig telefoongesprek moeten voeren om de informatie rond het terugstuurproces te ontvangen. Telefoonkosten meer dan 2 euro. Verzendkosten kon ik terugvragen, werd mij verteld. Vervolgens krijg ik een email dat dit niet gebeurt, omdat ik zrlf heb aangegeven hem ergens anders goedkoper te krijgen. Wat de klantenservice ook al wist, voordat ze de belofte deden. Wanneer je Canal Digitaal te maken krijgt, wordt er 1 ding duidelijk, men zit daar om klanten eens lekker te pesten en te treiteren. Blijf in ieder geval ver uit de buurt van hun webshop, want je bent gegarandeerd veel meer geld kwijt dan bij een ander. Al veel spullen via internet besteld en terug gestuurd, maar dit nog nooit meegemaakt.

De verzendkosten voor het terugsturen vergoeden, helemaal gezien het feit dat de kosten voor het bezorgen ook veel hoger dan werkelijke waarde waren, nl. 10 euro, de ontvanger in zijn eigen doos bezorgd werd, er een doos beloofd was voor terugsturen, die ook nooit bezorgd is, kortom, een ontzettend schandalige werkwijze!

CanalDigitaal is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?