Klacht CanalDigitaal: Geen werkende tv ontvangst via geleverde m7 decoder

Oldman47

Tot op heden heb ik geen reactie van mijn van klacht van vorige week omtrent het niet ontvangen van interactieve televisie, na het bestellen hiervan blijkt het namelijk niet te werken.
Na weer contact te hebben gehad met de KLANTENservice maar niet verder te worden geholpen en ook niet te kunnen aangeven wanneer dit probleem opgelost kan worden volgt deze klacht.
Hoop dat dit probleem binnen enkele dagen opgelost kan worden, of in ieder geval contact kan worden opgenomen omtrent de vordering van het probleem, op dit moment krijg ik het idee niet geholpen te worden, of onderaan een hele grote stapel te liggen.
Twee keer met in totaal een tijdsduur van meer dan een uur gebeld met de klantenservice (nette service overigens) minder zijn de onkosten hiervan, maar verder staat enige Service hier buiten kijf omdat verdere afspraken, tijdsduur of zicht waarin het probleem opgelost kan worden niet beantwoord kunnen worden door online.nl

Met vriendelijke groet;

Graag zo snel als mogelijk een oplossing en anders wil ik van dit contract af

CanalDigitaal is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Oldman47
    Is nog niet gereageerd, Maar vandaag weer naar 09009515 gebeld en daar zat deze keerk een dame die door had wat er mis was
    draden van kpn kabel zaten niet goed
    Opgelost en prima beeld

Oldman47

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?