Klacht CanalDigitaal: geld afgeschreven bij proefmaand

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 381190
Gebruiker
J. Mulder
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Je kunt het een maand gratis proberen, echter zeggen ze er niet bij dat als je het echt een maand gratis wil je meteen dezelfde dag weer moet opzeggen vanwege de maand opzegtermijn. Dus als je netjes voor de maand om is opzegt ben je alsnog te laat en wordt er geld van je rekening gehaald. Het zal in de kleine lettertjes vast allemaal kloppen maar dit is geen normale manier om met klanten om te gaan. Er wordt niet duidelijk gezegd dat het geen reguliere proefmaand is.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug omdat ik vind dat dit geen normale manier is om met klanten om te gaan.

3 reacties

  1. Auteur
    J. Mulder
    Datum
    Nog geen reactie..
  2. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste heer Mulder,

    Op al onze producten zit een maand opzegtermijn. Spijtig om te vernemen dat u hier niet van op de hoogte was. Dit is ook na te lezen in onze algemene voorwaarden. Mag ik u vragen wat de reden van opzegging is geweest? Bent u ontevreden over het BOMVOL-abonnement?

    Met vriendelijke groet,

    Paul
    Webcareteam Canal Digitaal
  3. Auteur
    J. Mulder
    Datum
    Dit is toch geen manier om met klanten om te gaan

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Mulder
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?