Klacht CanalDigitaal: geluid bijna nul na software update op 25 augustus van DSR 7141

de klerk

na de software update moest ik het geluidsvolume op maximum zetten om nog een heel klein beetje geluid te horen . Heb al verschillend mailwisselingen gehad met suggestie's van canal digitaal maar zonder resultaat. Ook een aanbod geweest voor het aanschaffen van een nieuwe HD ontvanger met €80,- korting. men zeg nu dat ik maar moet afwachten want men is hier mee bezig.

Graag wil ik weer een normaal geluidsvolume en vind het wel vreemd dat ik een aanbod krijg voor het aanschaffen van een nieuwe ontvanger want het probleem zit volgens mij in het software.

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan problemen te hebben met het geluid in uw installatie nadat de update is geweest en geen kosten wenst te maken voor een nieuwe ontvanger.

Wij begrijpen uiteraard dat dit een zeer vervelende zaak is en zijn op dit moment met man en macht bezig om zo snel mogelijk een oplossing te vinden.

In het geval van geluidsproblemen kan het een mooie oplossing zijn als u deze aansluit via een Spdif geluidskabel i.p.v. een jack kabel.

Omdat er nog onduidelijkheid is over de tijd die we nodig hebben om deze ontvangers weer naar behoren te laten werken, willen wij wel een mogelijkheid geven om toch een snellere oplossing te kunnen bieden. Een kosteloze oplossing is helaas niet mogelijk en bieden wij wel een flinke korting aan van € 80,- op een nieuwe ontvanger t.w.v. € 139,00.

Tot die tijd vragen wij uw begrip en geduld te hebben omtrent deze situatie en danken wij u vriendelijk voor het delen van uw klacht.

Tim Dimon
    Webcare Canal Digitaal
    de klerk
    Als ik inga op uw aanbod kunt u mij garantie geven dat ik met de nieuwe ontvanger geen problemen heb, zo niet dan vind ik het geld verspilling van mijn kant.
    Geachte heer de Klerk,

Aangezien de nieuwe ontvanger (M7 MZ-101) het nieuwste product is dat wij leveren, ondersteunen we het volledig.
    Mits het op de juiste wijze geinstalleerd wordt, kunnen wij de werking hiervan garanderen.
    Mocht er onverhoopt iets niet correct functioneren, kunt u via alle mogelijke wegen in contact komen met ons, waarna we dit zo adequaat mogelijk zullen aanpakken.

Al met al onderschrijven wij het belang van het aanschaffen van een andere ontvanger, dus mocht u hier op in willen gaan vernemen we dat graag.

Met vriendelijke groeten,

Alexander
    de klerk
    volgens mij is dit een ontvanger met een geintegreerde kaart en dat is niet wat ik wil daarbij heb ik veel negative reactie's gelezen over deze ontvanger.
    Geachte heer de Klerk,

Als u het wenst kan ik u ook een M7 SAT 801 toesturen, daar steekt u de kaart nog los in. U heeft altijd 14 dagen de tijd om het product te retourneren, mocht de ontvanger onverhoopt toch niet naar wens zijn.

Met vriendelijke groet
    Marlous

de klerk
    Ga niet in op uw aanbod. Blijf het een bijzonder klant onvriendelijk aanbod vinden.
    Heb voor korte tijd een ontvanger kunnen lenen die geen problemen geeft en hoop dat op korte termijn een oplossing komt.
    Geachte heer de Klerk,

Wij trachten zo spoedig mogelijk met een oplossing te komen voor de problemen met de Philips ontvangers. Wij raden u aan om onze website en nieuwsbrief in de gaten te houden voor meer informatie.

U geeft aan momenteel een leenontvanger te gebruiken, wij stellen daarom voor om voor nu deze klacht sluiten.

Nogmaals willen wij onze welgemeende excuses aanbieden voor de ontstane problemen.

Met vriendelijke groet
    Marlous

de klerk
    door zelf een actie te ondernemen heb ik het probleem tijdelijk kunnen oplossen. Van CD kant was hun oplossing niet klantvriendelijk.

de klerk

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?