Opgelost door CanalDigitaal: graag naar 13,00 permaand volgens afspraak,of contract beeindigen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 401660
Gebruiker
J. Stolk
Datum
12 reacties

Details

De klacht

mijn ontvanger was stuk,met telefonisch afspraak ben ik akkoord gegaan met een 2 jarig contract van 13,00euro per maand,direkt de eerste maand werd er 23,50 euro afgeschreven tot nu toe dit is van af 15-09-18 ik heb diverse malen gereageerd en aangetekend verstuurd geen begrip.ik heb geen bevestiging ontvangen van mail of per post.ik kan wel akkoord met 13,oo euro per maand volgens afspraak maar geen 23,50 euro.ik wil graag het te veel betaalde terug ontvangen en of het contract beeindigen.

De oplossing

het bedrag naar 13,00euro en of contract beeindigen

12 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte heer Stolk,

    U geeft aan dat u een bedrag van €13- per maand zou gaan betalen.
    Uit onze gegevens blijkt dat u in bent gegaan op een aanbieding waarbij u een gratis nieuwe decoder zou krijgen ter waarde van €139-
    Bij deze omzetting bent u ook van abonnement gewijzigd. Hierbij bent u overgezet naar het BasisHD-pakket van €22,95 per maand. Dit is bevestigd per brief.
    Ik kan uw abonnement vanwege deze reden niet eerder opzeggen of nog extra korting er op geven.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Paul
    Webcareteam Canal Digitaal
  2. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte heer Stolk.

    Een hele vervelende situatie. Wat ik u wil voorstellen is het volgende.
    Ik wil uw contractperiode verbreken en u omzetten naar het StartHD-pakket, dit is wat u had.
    Echter de prijs van toentertijd kan ik u niet meer aanbieden. Dit zal een prijs worden van €19,95 per maand.
    Ik verneem graag of ik dit in orde kan maken voor u.

    Met vriendelijke groet,

    Paul
    Webcareteam Canal Digitaal
  3. Auteur
    J. Stolk
    Datum
    Jammer dat u nu wel overstag gaat voor een nieuwe aanbieding ik ga hier mee akkoord mits het bestaande kontrakt van 15-09-18 tot 15-09-20 wordt beeindigd..Dit had allemaal niet nodig geweest als u de eerste brief deze aanbieding gegeven had.De consumenten bond had toch invloed jammer, vriendelijkegroet i a stolk
  4. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Stolk,

    Hiermee wordt inderdaad het bestaande contract opgeheven. Het nieuwe pakket is gewoon maandelijks opzegbaar.

    Wil je dat ik dit voor u verwerk?

    Met vriendelijke groet,

    Rens,
    Webcareteam Canal Digitaal
  5. Auteur
    J. Stolk
    Datum
    hallo,uw voorstel om het kontrakt te beeindigen vindt ik een prima voorstel, ik hoop hiermede dat het probleem opgelost is. met vriendelijkegroet i a.stolk
  6. Auteur
    J. Stolk
    Datum
    mh rens wil u voor mij het contract beeidigen ,als het kan per1 dec 2019 bij voorbaad dank vriendelijkegroet ia stolk
  7. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte heer Stolk,

    We zetten uw abonnement om naar het Riant-pakket.
    Dit kan vanaf 1 januari 2020. Zoals gezegd gaat u naar een tarief van €19,95 per maand.

    Ik wil u alvast veel plezier wensen met het nieuwe abonnement!

    Met vriendelijke groet,

    Paul
    Webcareteam Canal Digitaal
  8. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte heer Stolk,

    We zetten uw abonnement om naar het Riant-pakket.
    Dit kan vanaf 1 januari 2020. Zoals gezegd gaat u naar een tarief van €19,95 per maand.

    Ik wil u alvast veel plezier wensen met het nieuwe abonnement!

    Met vriendelijke groet,

    Paul
    Webcareteam Canal Digitaal
  9. Auteur
    J. Stolk
    Datum
    hallo ,rens /paul ik begrijp het nu niet meer is dit pakket nu per maand opzegbaar dat stond in de mail van 28 nov van rens of anders de 3maanden flex omdat ik maar 2maanden canal digital gebruikt
  10. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte heer Stolk,

    Dit abonnement (Riant-pakket) is maandelijks opzegbaar hoor.

    Met vriendelijke groet,

    Paul
    Webcareteam Canal Digitaal
  11. Auteur
    J. Stolk
    Datum
    goede morgen paul, het is me nu duidelijk hierkan ik mee akkoord gaan vriendelijk bedankt fam stolk
  12. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Stolk,

    Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn dan horen wij dat graag.
    Per 1 januari gaat u over na het Riant-pakket en gaat u naar een tarief van €19,95 per maand.

    Heel veel plezier wensen met het nieuwe abonnement!

    Met vriendelijke groet,

    Rens
    Webcareteam Canal Digitaal.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Stolk
Datum
Uiteindelijke oplossing
permaand 19,95 euro en per maand opzeg baar als ik met vakantie ga wil ik een vakantie pakket
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?