Klacht CanalDigitaal: Hbo go canaldigitaal

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 126997
Gebruiker
uil
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Vanaf 1 september is het niet mogelijk via de app in te loggen bij hbo go
via een abonnement bij canaldigitaal

De oplossing

Een werkende app en terugstorten abonnementsgeld voor de periode dat er van hbo go geen gebruik kan worden gemaakt

4 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,

    Er speelt inderdaad een storing met betrekking tot het inloggen op HBO GO via iOS. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing! Houdt onze website in de gaten voor updates.

    Met vriendelijke groet,
    Webcare CanalDigitaal
  2. Auteur
    uil
    Datum
    Een storing die 10 dagen duurt en geen vooruitzicht dat het opgelost wordt klinkt niet erg professioneel. En dan geen excuus,geen tegemoetkoming. Wat een hoogmoed!
  3. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,

    De storing bij HBO GO omtrent het inloggen op iOS apparaten is verholpen!
    U kunt er weer gebruik van maken. De Go app is een gratis dienst die u bij uw HBO televisie abonnement krijgt.

    Met vriendelijke groet,
    Webcare CanalDigitaal
  4. Auteur
    uil
    Datum
    Heeft lang geduurd en geen compensatie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
uil
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen