Klacht CanalDigitaal: HBO wordt maar niet geactiveerd

Evelien

Op 25 november heb ik contact opgenomen met CanalDigitaal om mijn Film1 abonnement per 1 januari (1 maand opzegtermijn) op te zeggen en HBO te laten activeren.
Op 1 januari hadden we echter nog steeds Film1 en geen HBO. Dus ik weer bellen (15 ct per minuut) en je wordt elke keer doorverbonden en/of lang in de wacht gezet.
Op 1 januari waren ze gesloten.
Op 3 januari nog een keer gebeld. Ze vonden het heel vervelend het was mis gegaan omdat de klantenservice mij niet had gezegd dat het abonnement dan automatisch met een jaar verlengd zou worden. De aanvraag wordt dan zonder overleg geannuleerd. Maar ze zouden het direct in orde maken + 1 maand extra gratis HBO.
Op 7 januari opnieuw gebeld, want we hebben nog steeds geen HBO en wel Film1.
Ik kreeg veel excuses en ze zou het direct in orde maken, met een uur zou het geregeld zijn. Zojuist 8 januari weer gebeld, nog steeds geen HBO, zou z.s.m. geregeld worden. Jaja..
Is dit service? Ben het vertrouwen helemaal kwijt en het goed zat!

1. Zo snel mogelijk HBO activeren en FILM1 met terugwerkende kracht opzeggen!!
2. Geld voor Film1 van de maand januari storneren.
3. De beloofde 3 maanden gratis HBO doorvoeren.
4. Klantenservice reorganiseren, zodat ze ook direct wat kunnen doen als een klant belt met een standaard vraag.
5. Beloftes nakomen!
6. Personeel opleiden, zodat je niet lang in de wacht hoeft te staan of doorverbonden hoeft te worden. Indien dit niet mogelijk is, Telefoonnummer gratis maken.
7. Telefoonkosten vergoeden, verzoek is al ingediend, komt nog 16 minuten van vandaag bij!

CanalDigitaal
    Beste,
    Vervelend om te lezen dat de activatie van HBO en de deactivatie van Film1 niet goed is gelopen.
    Wij hebben gister via twitter uw klacht reeds opgepakt en uw HBO geactiveerd. Als u deze nog niet kunt bekijken dan willen wij u adviseren om uw zenderlijst opnieuw in te laden.
    Naar aanleiding van uw bericht op klachtenkompas.nl hebben wij het Film1 pakket met terugwerkende kracht per 25-12-2013 stopgezet. De teveel geincasseerde abonnementsgelden hebben wij gecrediteerd.
    Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd en bieden onze excuses aan voor het ongemak.
    Webcare Team CanalDigitaal
    Evelien
    Ik heb het bedrag nog niet retour gezien op mijn rekening en de drie maanden gratis HBO vind ik nergens terug.
    Graag dit nog afhandelen, samen met de toegezegde telefoonkosten en dan ben ik akkoord met uw voorstel.
    CanalDigitaal
    Beste,
    Wij zien in het systeem dat de telefoonnota is ontvangen en dat er een bedrag van € 7,94 in het systeem is gezet.
    Dit tegoed zal worden verrekend met de komende abonnementsgelden.
    De creditering van het eerder besproken Film1-pakket was tevens als tegoed in het systeem gezet en zal verrekend worden met de abonnementsgelden van de maand maart. Momenteel staat er een tegoed van €25,04.
    Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.
    Webcare Team CanalDigitaal
    Evelien
    Ik heb helaas niet op al mijn voorstellen antwoord gekregen.
    Van de beloofde derde maand HBO heb ik geen bevestiging ontvangen en op mijn voorstellen om de klantenservice te reorganiseren en beloftes na te komen ook niet.
    De overige punten zijn nu wel afgehandeld, mijn dank daarvoor, al snap ik nog steeds niet waarom het zo lang heeft moeten duren. De eerste reactie op mijn klacht via deze site heeft ook weer een week geduurd. Via Twitter komt de reactie wel snel binnen. Ander team?