Opgelost door CanalDigitaal: Heb een ondeugdelijke receiver, maar word niet geholpen door Canal digital

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 252781
Gebruiker
C Koffrie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Reciever werkt niet goed, na div. keren opnieuw ingesteld te hebben,valt hij telkens opnieuw in storing. We huren de receiver van Canal digitaal,die zeggen echter dat ze geen oplossing hebben. Is dit nu service?.

De oplossing

Ik verwacht gewoon een goede nieuwe!

2 reacties

  1. Auteur
    C Koffrie
    Datum
  2. Auteur
    C Koffrie
    Datum
    Klacht netjes opgelost,dit is goede service,bedankt! Vriendelijke groet,Cees Koffrie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C Koffrie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nieuwe receiver toegestuurd gekregen met bijtekenen 2 jaar contract.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen