Opgelost door CanalDigitaal: Heb mijn abonnement vorig jaar februari opgezegd canal digital weet van niets

gerrit

Ik kreeg een aanmaning 16 april terwijl mijn abonnement is afgelopen.
Vorig jaar heb ik gebeld dat ik wou veranderen van filmzenders ik wilde hbo ipv film 123
geen probleem toen kreeg ik een mail dat ik er 12 maanden aan vast zat,was hier niet mee eens dit is mij niet verteld. Ik ben al zeker 10 jaar abonnee.Gebelt hierover ze zeiden dat dit wel is verteld en dat ze de gespreksopname zo konden opzoeken. Ik heb er voor gekozen om het jaar vol te maken en heb in dat zelfde telefoongesprek aangegeven dat ik het abonnement per direct wou opzeggen dit was geen probleem en is in orde gemaakt. Een aantal maanden geleden werden we zelf door canal.d benaderd of we niet alle producten van hun wilden afnemen toen heeft mijn man gezegd nee want ons abonnement loopt zo af dit was zo 31 maart 2016. Ik moet nu opnieuw opzeggen en langer doorbetalen terwijl we helemaal geen schotel meer kijken. Dus zoek de gesprekopname van februari 2015 op daar is alles uitvoerig in besproken

Ik heb mijn abonnement keurig volgemaakt betaalt en opgezegd, dus ik wil niet nog 2 maanden moeten betalen en alsnog op moeten zeggen.
Ik heb een brief gestuurd naar canal digital met dezelfe klacht hier krijg ik geen reactie op maar wel weer een aanmaning

CanalDigitaal
    Geachte heer De Jonge,

U geeft aan in februari 2015 een opzegging te hebben ingediend. Die kon niet direct uitgevoerd worden in verband met een nog lopende minimum contracttermijn.

U hebt geheel gelijk dat op dat moment de opzegging wel per die datum geagendeerd had moeten worden. Onze excuses voor het ongemak.

Het abonnement is nu met terugwerkende kracht beëindigd, per de oorspronkelijke einddatum 31-03-2016. De onterecht geïnde abonnementskosten worden teruggestort. U kunt er ook voor kiezen de incasso van vandaag te weigeren, wij kunnen deze opdracht niet meer tegenhouden. Indien u kiest voor storneren, negeert u dan de brief die (automatisch) verstuurd wordt om te melden dat de incasso mislukt is.

Wij hopen zo uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.

Robbert
    Webcare CanalDigitaal
    gerrit
    Ik ben blij dat het is opgelost maar vind het jammer dat ik eerst klachtenkompas hiervoor moet inschakelen

gerrit

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?