Klacht CanalDigitaal: heractivatie smart card werkt WEER niet
Details
Klacht
Heb dit nu al een paar keer gehad.Heb een eigen satelliet ontvanger (niet door canal digitaal 'gecertificeerd') en daarom zie ik een keer in de zoveel tijd ( iets van 3 maanden) dat de kaart opnieuw geheractiveerd moet worden. Melding "scrambled signal".
Dus dan bel je weer met dat nummer en voer je je kaartnummer in en 8 van de 10 keer gaat het dan wel goed en heb je binnen 5 minuten weer beeld.
Het is me nu echter al 3 keer overkomen dat het niet werkt. bellen, sms-en, via internet heractiveren 20x geprobeerd. Lukt niet. Bellen dus maar voor 1,- per minuut!
Krijg je iemand aan de lijn die dan domme vragen gaat stellen zoals zit de stekker er wel in, heeft u beeld op de vrije te ontvangen zender, bla, bla... ja ik weet wel dat het niet aan mijn satelliet ontvanger ligt want die doet het gewoon. Ik zie toch een signaalsterkte? Maar goed, dan sturen ze een zogenaamd 'EXTRA sterk heractivatie signaal' (lachen), en vervolgens lukt het weer niet of ineens weer wel na 2 dagen
Gewenste oplossing
een werkende heractivatie, of nog beter, helemaal geen heractivatie of automatisch zonder dat ik een ontvanger van canal digitaal moet kopen want die zijn veel te duur. Met een eigen ontvanger moet het ook prima lukken en ik vind ook dat men niet kan eisen dat ik de ontvanger bij canal digitaal moet kopen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.