Klacht CanalDigitaal: ik heb geen canal digitaal ?

Klachtnummer
# 449163
Gebruiker
beertje1969
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg een aanmaning van het cib of ik binnen 5 dagen 114,98 wil betalen.
Ze zeggen ook dat ik meerdere malen gesommeerd ben hier over.
Nooit iets gehad
Maar nu het mooie ik het nooit canal digitaal gehad.
Ik woon nu 12 jaar hier en heb altijd ziggo gehad en nu kpn. En 16 jaar op het oude adres kabel gehad. Knap dat ik een aanmaning krijg. Gr cj snijder

De oplossing

Weg met die aan maning

1 reactie

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Snijder,

    U heeft bij ons op 1 november 2019 een Bomvol-abonnement aangevraagd. Hierna heeft u alle incasso's geweigerd.
    Dit is de reden dat u bent doorgezet naar een incassobureau.

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Paul
    Webcareteam Canal Digitaal

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen