Klacht CanalDigitaal: ik voel me opgelicht na jaren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 443135
Gebruiker
goldwing
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Allereerst verhoging prijs ,afgedaan met u hebt bericht gehad via mail (niet waar) Dan in Spanje geen signaal bellen krijg je een call center het ligt bij u meneer.Kaart van de buren er in wel signaal,weer gemaild NEE meneer het ligt bij u. daarna achter de pc open mijn Canaal digitaal staat deze helemaal niet op mijn adres maar op erven van en een adres uit Mariahout met mijn rekeningnr. en het abonnement eindigde die dag (04-02-2020). Onmiddellijk alles opgezegd en over gegaan op Joyne. Echter nu krijg ik een afrekening van ruim 400 euro vanwege het contract.

De oplossing

beeindigen per 4-2-2020

4 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste heer vd Woude,

    U geeft aan een aantal vragen over uw abonnement te hebben.
    Eind vorig jaar hebben wij al onze klanten geïnformeerd over de prijswijziging. U had toen de tijd om voor 1 januari 2020 dit te laten weten, mocht u het oneens zijn en van uw contract af te willen zien. Dit hebben wij per brief of e-mail laten weten.
    Hier heeft u geen gebruik van gemaakt. U heeft bij ons een contract t/m 31 december 2020. Dit is de reden dat u betalingsherinneringen krijgt.
    Ik raad u aan dit zeer snel te voldoen omdat u bijna overgezet wordt naar het incassobureau. Nadat u de betaling heeft voldaan kunnen we kijken naar uw aansluiting en zaken zoals uitrichting van de schotel etc.
    Ik hoop dat u de betaling alsnog zeer snel wilt overmaken zodat we verder kunnen kijken naar uw abonnement!

    Met vriendelijke groet,

    Paul
    Webcareteam Canal Digitaal
  2. Auteur
    goldwing
    Datum
    Het Webcare team leest niet goed 1/ Ik heb geen bericht gehad over de prijs wijziging (niet per mail en niet per post). 2/ Mijn abonnement stond niet op mijn naam ,en werd beeindigd op 04-02-2020 van erven van uit Mariahout.Vanaf dat moment had ik geen signaal meer. Echter dit adres was wel gekoppeld aan mijn bankrekening. 3/Bevreemd het mij dat jullie het signaal er af hebben en wel een afrekening hebben gemaakt tot 31-12-2020,volgens mij gaan jullie op de stoel van de Rechter zitten.
  3. Auteur
    goldwing
    Datum
    Slecht reageren hier op. Het blijft een welles en nietes verhaal. Echter hier is niets aan gekomen niet per mail niets per post jullie verhaal zou Gmail zijn (niets) alle het ander loopt via hotmail. Zal ook wel naar Mariahout verstuurt zijn met mijn bankrekening nr. Dat contract is per 4-2-20020 beëindigd, dus het is al beëindigd.
    Gr. henk vd woude
  4. Auteur
    goldwing
    Datum
    Canaal digitaal blijft halsstarrig volhouden aan einde contract. Ik heb een andere mening. Dus rest ons alleen een rechter of bemiddelaar.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
goldwing
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen