Klacht CanalDigitaal: Ik wil opzeggen.

Efka

Wou beëindigen omdat geen Eurosport en meer zenders niet meer worden aangeboden. Maar het kan niet omdat ik te laat was. Maar ik heb de mail niet gezien. en ook geen brief gehad .mis daar veel sport.

Opzeggen

CanalDigitaal
    Geachte heer/mevrouw Nijhof,

We hebben voor de zenderwijziging een e-mail gestuurd waarbij u uw abonnement vervroegd kon opzeggen. Vervelend dat u deze e-mail niet heeft ingezien.
    Het is nu niet meer mogelijk uw abonnement vervroegd op te zeggen omdat u een contract heeft lopen bij ons. Dit loopt t/m 28 februari 2021.
    U zou naast ons een abonnement kunnen afnemen via Dplay. Zo kan u alsnog kijken naar Eurosport. Zie volgende link: https://www.dplay.nl/mydplay/products

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Paul
    Webcareteam Canal Digitaal

Efka
Dus als je een e-mail mist trek je aan het kortste eind. Normaal gesproken krijg je ook een schriftelijke bevestiging. maar nu willen altijd gelijk hebben. Ze zullen wel teveel klanten verliezen. Dus mensen kijk uit voor deze praktijken CanalDigitaal

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?