Klacht CanalDigitaal: Ik wil opzeggen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 469403
Gebruiker
Efka
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wou beëindigen omdat geen Eurosport en meer zenders niet meer worden aangeboden. Maar het kan niet omdat ik te laat was. Maar ik heb de mail niet gezien. en ook geen brief gehad .mis daar veel sport.

De oplossing

Opzeggen

1 reactie

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Nijhof,

    We hebben voor de zenderwijziging een e-mail gestuurd waarbij u uw abonnement vervroegd kon opzeggen. Vervelend dat u deze e-mail niet heeft ingezien.
    Het is nu niet meer mogelijk uw abonnement vervroegd op te zeggen omdat u een contract heeft lopen bij ons. Dit loopt t/m 28 februari 2021.
    U zou naast ons een abonnement kunnen afnemen via Dplay. Zo kan u alsnog kijken naar Eurosport. Zie volgende link: https://www.dplay.nl/mydplay/products

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Paul
    Webcareteam Canal Digitaal

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Efka
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dus als je een e-mail mist trek je aan het kortste eind. Normaal gesproken krijg je ook een schriftelijke bevestiging. maar nu willen altijd gelijk hebben. Ze zullen wel teveel klanten verliezen. Dus mensen kijk uit voor deze praktijken CanalDigitaal
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen