Wou beëindigen omdat geen Eurosport en meer zenders niet meer worden aangeboden. Maar het kan niet omdat ik te laat was. Maar ik heb de mail niet gezien. en ook geen brief gehad .mis daar veel sport.
De oplossing
Opzeggen
1 reactie
Auteur
CanalDigitaal
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte heer/mevrouw Nijhof,
We hebben voor de zenderwijziging een e-mail gestuurd waarbij u uw abonnement vervroegd kon opzeggen. Vervelend dat u deze e-mail niet heeft ingezien. Het is nu niet meer mogelijk uw abonnement vervroegd op te zeggen omdat u een contract heeft lopen bij ons. Dit loopt t/m 28 februari 2021. U zou naast ons een abonnement kunnen afnemen via Dplay. Zo kan u alsnog kijken naar Eurosport. Zie volgende link: https://www.dplay.nl/mydplay/products
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Paul Webcareteam Canal Digitaal
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Efka
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dus als je een e-mail mist trek je aan het kortste eind. Normaal gesproken krijg je ook een schriftelijke bevestiging. maar nu willen altijd gelijk hebben. Ze zullen wel teveel klanten verliezen. Dus mensen kijk uit voor deze praktijken CanalDigitaal
Status
niet opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.