Opgelost door CanalDigitaal: Informatieverstrekking niet eenduidig

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 612442
Gebruiker
Lianne
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Onjuiste en verschillende informatie verstrekking door medewerkers waardoor ik aan een duurder abonnement vastzit. Heb een CI module van familie overgenomen en geen nieuw abonnement afgesloten. Alles duidelijk opgenomen op overnameformulier.

Gewenste oplossing

Mijn voorgaande abonnement € 18,— handhaven, reeds teveel betaalde maandelijkse kosten terugstorten en € 30,— administratie kosten terugbetalen
Geboden oplossing
Afrekening ontvangen en hopelijk wordt het maandelijks bedrag met korting geïncasseerd
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Lianne
    Datum
    Hallo
    Ik heb nog geen reactie van Canal Digital ontvangen.
    C het Lam
  3. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte C.A.R.M. het Lam-van Sprundel,

    Wij zijn nog in afwachting van een terugkoppeling van ons onderzoek.
    Zodra we meer weten zullen we direct contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Joyce, Webcareteam Canal Digitaal

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen