Opgelost door CanalDigitaal: Klantenservice Canal Digitaal niet bereikbaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 186325
Gebruiker
Fam.
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In navolging van klacht geplaatst op: 26-08-2016 op Klachtenkompas, doch waarbij ik een foutmelding krijg wanneer ik wil reageren op reactie van Canal Digitaal:
Op 20 september 2016 naar het in de reactie van Canal Digitaal genoemde telefoonnummer gebeld. Dit keer direct een medewerker van Canal Digitaal aan de telefoon, die mij na het doen van mijn verhaal in de wacht zette om e.e.a. na te vragen. Na 30 minuten stond ik nog steeds in de wacht. Verbinding vanwege de steeds hoger oplopende kosten verbroken en opnieuw gebeld, doch toen kreeg ik geen gehoor meer op het betreffende telefoonnummer. Ondertussen zijn er wederom kosten geïncasseerd voor het optiepakket (Fox Sport) waarvan via deze weg is bevestigd dat het zou zijn stopgezet. Toegezegde schriftelijke bevestiging ook niet ontvangen. Mailadres is door Canal Digitaal gecheckt en dat is correct.

De oplossing

Optiepakket Fox Sport stopzetten en teveel geïncasseerde gelden terugstorten. Tevens nog steeds verbetering nodig bij bereikbaarheid van de klantenservice. Klanten direct te woord staan, doch vervolgens voor lange tijd (zelf 30 minuten afgewacht) in de wacht zetten is gezien de oplopende kosten ook geen klantvriendelijke oplossing!

3 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte familie Nabuurs,

    U geeft aan dat er wederom kosten in rekening gebracht zijn voor Fox Sports terwijl u dit pakket heeft opgezegd.

    Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor de 30 minuten dat u in de wacht heeft gestaan. Wij hebben een storing gehad waardoor al onze systemen niet meer functioneerden. Dit is ook de reden dat wanneer u terug belde u geen gehoor kreeg.

    In ons systeem zien wij dat de opzegging van dit pakket zal plaatsvinden op 24-09-2016. Omdat dit valt na de facturatie datum van CanalDigitaal ligt de opdracht van betaling al bij de bank en is deze niet terug te halen.

    Het bedrag wat u voor dit pakket betaald voor de maand oktober zal op de datum van opzegging terug gedraaid worden in ons systeem en wordt dan met de volgende abonnementsgelden verrekend.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Adrian
    Webcare CanalDigitaal
  2. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste familie Nabuurs,

    Na het telefonisch contact van vanavond willen wij u nog een aantal zaken bevestigen:

    - Uw contract voor Fox Sport Eredivisie zal worden beëindigd op 23 september 2016.
    - Wij sturen u schriftelijk een bevestiging van deze opzegging.
    - De kosten voor de periode 24-09-2016 t/m 31-10-2016 zijn reeds gecrediteerd en worden niet geïncasseerd.
    - Wij hebben 5,00 euro van het resterende maandbedrag afgetrokken als vergoeding voor uw telefoonkosten.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Marcel Nagel
    CanalDigitaal

  3. Auteur
    Fam.
    Datum
    Er vanuit gaande dat er nu dan wel echt actie wordt ondernomen, kan ik me vinden in de voorgestelde oplossing. Ook vind ik het heel correct dat er een tegemoetkoming voor de gemaakte telefoonkosten wordt gegeven.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fam.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?