Klacht CanalDigitaal: Klantenservice CanalDigitaal herhaaldelijk niet bereikbaar

Fam.

Klantenservice CanalDigitaal is niet telefonisch dan wel per mail te bereiken, oftewel specifieker gezegd wordt mijn telefoontje in het keuzemenu, ongeacht de gekozen optie, telkens weer afgebroken. Het betreft 0900 - 9323 (€ 1 per gesprek). Nu waarschijnlijk vandaag dus alweer 4 euro doorberekend, terwijl ik niemand aan de lijn krijg. Op de website gezocht naar een mailadres om dit te melden, doch dat is onvindbaar.

Storing in telefooncentrale CanalDigitaal oplossen en mij als klant graag terugbellen, zodat mijn daadwerkelijke vraag kan worden afgehandeld.

CanalDigitaal
    Geachte mevrouw Nabuurs,

Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor het feit dat u zoveel moeite heeft moeten doen om in contact met ons te komen en vinden dat erg vervelend.

Wel bedanken wij u via deze weg dat u dit aangeeft zodat wij onze serviceverlening kunnen verbteren. Tevens hebben wij reeds telefonisch contact gehad om meer details te vragen omtrent de bereikbaarheid van
    onze klantenservice en hopen dat we de betreffende lijn kunnen verbeteren
    middels het onderzoek die hiernaar wordt gedaan.

Het doel was om uw optiepakket (Fox Sport) stop te zetten en dit hebben wij
    voor u in orde gemaakt en ontvangt hier nog een schriftelijke bevestiging van.

Wij adviseren u in de toekomst te bellen met het gratis nummer: 0900-4044404
    Hiermee zou u gewoon contact moeten kunnen krijgen met de servicelijn.

Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest en wensen u een heel fijn weekend toe.

Tim Dimon
    Canal Digitaal Webcare
    Fam.
    Toegezegde was niet omgezet in actie. Na nogmaals contact hierover inmiddels wel tot een correcte oplossing gekomen. Ga er vanuit dat het hiermee verder goed komt.