Opgelost door CanalDigitaal: Korting of cashback actie?

#PaulS

Canal Digitaal adverteert al heel lang met een korting van € 10,00 op het abonnementsgeld voor 3, 6 of 9 maanden afhankelijk van het pakket dat je besteld.
Ik heb in november 2012 een pakket besteld waarbij ik 9 maanden lang € 10,00 korting zou krijgen. In de bevestiging van deze bestelling staat dat ook vermeld maar, er word ook een andere afspraak vermeld en die is erg verwarrend en misleidend.
[ U krijgt ná 4 betaalde facturen € 100,00 retour ]
Géén € 10,00 korting en ook géén € 100,00 retour, zelfs niet ná 10 betaalde facturen! Het verwarrende is dat je niet weet in welke vorm je de korting zal ontvangen en het misleidende is dat je niet direct gaat stuiteren ná 1 maand, maar pas ná 4 facturen iets kan zeggen. Het is vervolgens zeer moeilijk om hierover te communiceren met CD, per telefoon, per brief en per mail is mij verschillende keren de korting toegezegd zonder deze vervolgens te ontvangen!

IK WIL MIJN € 100,00 RETOUR! Kom je afspraak NA.

CanalDigitaal
    Beste, bedankt voor het melden van uw klacht. Wij hebben uw dossier erbij gepakt en kunnen hieruit opmaken dat de €100,- cashback op 05-06-2013 als een tegoed op uw betalingsaccount is bijgeschreven. Dit houdt in dat de komende maanden abonnementsgelden van dit bedrag worden afgetrokken, en dus niet worden geïncasseerd van uw rekening. De maanden juli, augustus en september zijn al door middel van dit tegoed betaald. Dit is ook de reden dat u geen automatisch incasso meer heeft ontvangen van ons. Naar verwachting zal u voor de maand oktober weer een nota ontvangen.
    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en bieden onze excuses aan voor de onduidelijkheid. Indien u nog vragen heeft horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet,
    Webcare CanalDigitaal
    Prima.
    Heeft u een nieuw machtigingsformulier nodig voor automatische betaling per maand want, deze heb ik ingetrokken of krijg ik in oktober een acceptgirokaart? Check in mijn file of jullie maandelijks kunnen afschrijven.
    Dit vindt ik zeer belangrijk om te weten!!
    Graag in een persoonlijk bericht laten weten.

#PaulS

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?